[space] Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Jeg sto på innsiden av porten og guidet deg på plass mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Stemmer Kom litt tidlig jeg, så var ingen som stod ved inngangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Var mye fint å se på. Glad jeg tok turen, selv om det ble 100 mil på telleren, og 48 av de var i fyllesjuk tilstand idag Kameraet mitt var desverre tomt for strøm, men ser det er mange som har tatt en del gode bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Var mye fint å se på. Glad jeg tok turen, selv om det ble 100 mil på telleren, og 48 av de var i fyllesjuk tilstand idag Kameraet mitt var desverre tomt for strøm, men ser det er mange som har tatt en del gode bilder Artig at noen tar turen til tross for 100 mil tur/ retur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Mexos: Haha, syntes det var deg når du kom, men mente du bodde et annet sted, så tenkte bare at jeg sikkert bare tullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 ":2pqxx89f]Mexos: Haha, syntes det var deg når du kom, men mente du bodde et annet sted, så tenkte bare at jeg sikkert bare tullet Hehe, ja er forståelig det Har jo bærumsregga bil og så Men var på Valle hovin i 08 når jeg bodde i oslo og fikk sansen for vårmønstringa, så når det var meldt så godt vær i helgen benyttet jeg anledningen til å ta en Oslotur Fikk besøkt litt kompiser ol og Er glad i å kjøre bil og så går egentlig fint å kjøre Trondheim-Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Var mye fint å se på. Glad jeg tok turen, selv om det ble 100 mil på telleren, og 48 av de var i fyllesjuk tilstand idag Kameraet mitt var desverre tomt for strøm, men ser det er mange som har tatt en del gode bilder Artig at noen tar turen til tross for 100 mil tur/ retur! +1. Hyggelig hilse på deg igjen Mexos . Var noen fra Bryne der også men de var egentlig på vei til Karlskoga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Bilen min kan ikke være Veronarot hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Mye bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hadde sansen for entreen Classic/02 gjorde da de tura inn i kolonne inn på banen Dro til seg en håndfull oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Er du sikker på at den ikke er verona? Jeg studerte bilen din ganske nøye da den sto ved siden av min, og jeg synes fargene ser ut til å være veeeldig like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hadde bare et avstands bilde av bilen din som knappt synes Mexos: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Bilen til reintz jo og sigurd, to pene e36'er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå