Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var mye fint å se på. Glad jeg tok turen, selv om det ble 100 mil på telleren, og 48 av de var i fyllesjuk tilstand idag :lol: Kameraet mitt var desverre tomt for strøm, men ser det er mange som har tatt en del gode bilder :)

Skrevet
Var mye fint å se på. Glad jeg tok turen, selv om det ble 100 mil på telleren, og 48 av de var i fyllesjuk tilstand idag :lol: Kameraet mitt var desverre tomt for strøm, men ser det er mange som har tatt en del gode bilder :)

Artig at noen tar turen til tross for 100 mil tur/ retur!

Skrevet

Mexos: Haha, syntes det var deg når du kom, men mente du bodde et annet sted, så tenkte bare at jeg sikkert bare tullet :)

Skrevet
":2pqxx89f]Mexos: Haha, syntes det var deg når du kom, men mente du bodde et annet sted, så tenkte bare at jeg sikkert bare tullet :)

Hehe, ja er forståelig det ;) Har jo bærumsregga bil og så :P Men var på Valle hovin i 08 når jeg bodde i oslo og fikk sansen for vårmønstringa, så når det var meldt så godt vær i helgen benyttet jeg anledningen til å ta en Oslotur :) Fikk besøkt litt kompiser ol og :) Er glad i å kjøre bil og så går egentlig fint å kjøre Trondheim-Oslo.

Skrevet

Artig at noen tar turen til tross for 100 mil tur/ retur!

+1.

Hyggelig hilse på deg igjen Mexos :-).

Var noen fra Bryne der også men de var egentlig på vei til Karlskoga.

Skrevet

Er du sikker på at den ikke er verona? Jeg studerte bilen din ganske nøye da den sto ved siden av min, og jeg synes fargene ser ut til å være veeeldig like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...