hkallestad Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Da har jeg rukket å bli skitten. Skifte eksos på bil uten løftebukk er en jobb for spesielt interesserte...Liten videosnutt. Ganske stillegående, men av erfaring vet jeg at lyden kommer seg etter noen mil: http://youtu.be/HBPSnJ319Vw Lokalet er ryddet nå, så evt neste gang skal du få tak over hodet, ble ganske våt ja;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Da har jeg rukket å bli skitten. Skifte eksos på bil uten løftebukk er en jobb for spesielt interesserte...Liten videosnutt. Ganske stillegående, men av erfaring vet jeg at lyden kommer seg etter noen mil: http://youtu.be/HBPSnJ319Vw Lokalet er ryddet nå, så evt neste gang skal du få tak over hodet, ble ganske våt ja;-) Ja, straffet seg å stå ute når regnet kom, og atpåtil rett ved en defekt takrenne... Står gjerne under tak neste gang ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Hvor har du kjøpt supersprinten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Kjøpte den hos Koed. De skaffer, selv om det ikke er avertert på siden deres. Bra pris og. (Sånn relativt sett. Supersprint er ikke spesielt billig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowshit Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Pris du landa på da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 13, 2011 Share Skrevet Desember 13, 2011 Fineste bilen som er laget dette! Har dessverre ikke sett den på veiene i Bergen. Hehe. Btw: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Havnet vel på rundt 9k for Supersprinten. Omtrent det samme som for Eisenmann. Tok avataren din jeg thundercunt. Var litt sløv med croppingen da jeg laget min egen, og din var bedre. takk skal du ha Bilen er ikke i daglig drift, så den er ikke veldig synlig på bergensveiene. Spesielt ikke på denne tiden av året. Har ikke vinterdekk til den engang. Gleder meg ekstra til våren sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Flott bil, deilig lyd og fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Flott bil og nydelige bilder. Gratulerer 6er og manuell er digg !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Nydelig e92 : ) Kjører selv e92, men min er 320d m-sport : ) meget fornøyd igrunn Jeg reagerte på at det ikke var noe temp. måler i instrument panelet selv, så jeg aner jo ikke hvor varm motoren er. Må se litt mer på det, om jeg finner ut noe av det. Iallefall, e92 er en kjempefin bil : ) likte fargekomboen med mørk farge utvendig og den fargen innvendig som du har : ) skiller seg litt ut fra mengden ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Jo takker Etter mye grubling fikk jeg bare mer og mer lyst på en E92, og fant ut at jeg nå var i en livssituasjon der det passet å kjøpe en slik bil. "Dessverre" ble sekser et krav for meg, noe som sendte prisen et godt stykke over det som var opprinnelig budsjett. Kunne nok sikkert levd med en 320i og, men når jeg først hadde fått smaken på 325i, så ble det vanskelig å gi slipp på den tanken. Man kan jo kjøpe 320d og chippe, slik at man får en rask og gjerrig bil på den måten, men diesel fenger ikke meg, så da utgikk det alternativet fort. Trives man med diesel så er nok E92 320d en glimrende bil Ang girkasse var det aldri noen alternativer. I en sportslig bil skal man gire selv. Jeg reagerte på at det ikke var noe temp. måler i instrument panelet selv, så jeg aner jo ikke hvor varm motoren er. Må se litt mer på det, om jeg finner ut noe av det. Iallefall, e92 er en kjempefin bil : ) likte fargekomboen med mørk farge utvendig og den fargen innvendig som du har : ) skiller seg litt ut fra mengden ; ) Fravær av tempmåler (i enkelte modeller) og peilepinne er seriøse steg i gal retning etter min mening, men det er vel bare den veien det går. Godt fornøyd med fargekomboen ja. Interiøret spriter opp den triste fargen utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Nydelig bil, med stor N. Syns ikke du skal forandre på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Skjer lite spennende med denne bilen, så "bloggen" blir syltynn. Har fått tak i vinterhjul, så nå er det delvis helårsbil. (jeg sparer den fra verste saltlaken etter beste evne. har jo en annen bruksbil også). 17" ble jammen litt nedgradering gitt. Og ren bil kan jeg bare drømme om på denne tiden av året... Bilen fungerer forøvrig helt dønn knirkefritt. Har vært heldig med alle mine BMW'er tidligere, men denne er jeg eksepsjonelt fornøyd med. Kjempebil på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Nydelig bil du har skaffet deg:D Veldig bra valg av bil, motor og girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå