Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei det rister i bilen de første minuttene etter bilen har stått litt. Er akkurat som om det er kast i felgen men det gir seg bare jeg får kjørt litt. Noen som har vært borti dette før?

Skrevet

Det er vel bare dekket som blir litt "urundt" når bilen har stått en stund. Etter litt kjøring er det normalt igjen. Har selv merket det samme spesielt ved varmt vær.

Skrevet

Hvis du plages veldig av dette, så hadde jeg nok ambefalt deg å tatt en balansering sjekk på hjulene :) da er du et steg nermere værtfall..

Skrevet

Stemmer det nimitz skriver,pleier å være slik spesiellt på dyrere dekkmerker,gamle dekk og billigdekk pleier ikke å ha dette problemet,er vel hardere gummi.

Skrevet

Hei,

Dette høres kjent ut!

Merker også på min E39 touring (med sportsunderstell)! Merket det senest i dag, etter at bilen har stått siden i går i 1 tiden på dagen, til ca 9 om morgenen i dag, ristet kanske mye til og begynde med, kjørte ca 5 min. Men gidde seg etter hvert! Har merket det ofte at det rister til og begynde med men så gir det seg. Men aldri tenkt så nøye over det.

Jeg har Goodyear Eagle F1 dekk, med V mønster, så er ikke billig dekk vertfall. Tenkte faktisk over det om dekka blir litt urunde etter og stå over natten, men kom til at det bare var en syk tanke fra min side :lol: Men da er jeg vertfall ikke alene! :D Og ingenting galt forhåpentligvis :applause::mrgreen:

Skrevet

Dekka og felgene er nye så dem er jo nettopp blitt avbalansert. Hadde det vært det hadde det heller ikke gitt seg etter 5min. Har ikke spesielt dyre dekk så det er det heller ikke :P Var ute en tur nå og bilen har stått siden i går men da merket jeg ingenting og det har heller ikke vært spesielt varmt så det kan nok ha noe med varmen og gjøre vis sola steiker på dekka en stund.

Skrevet
Dekka og felgene er nye så dem er jo nettopp blitt avbalansert. Hadde det vært det hadde det heller ikke gitt seg etter 5min. Har ikke spesielt dyre dekk så det er det heller ikke :P Var ute en tur nå og bilen har stått siden i går men da merket jeg ingenting og det har heller ikke vært spesielt varmt så det kan nok ha noe med varmen og gjøre vis sola steiker på dekka en stund.

Er ikke hver dag jeg merker noe helder, skjer bare av og til :roll::)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...