Nils Magnus Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 (endret) Her har dere min bilDrømt om en slik bil og i februar 2011 fant jeg endelig den riktigePlaner for bilen er: (alt i rødt er gjort)540/M5 GrillEffektanlegg bak/eksoshaleFjerne rustNye Felger 18/19"Frontlykt glass med hvit blinkersAngeleyesFarge om skinnseter foran (Farge bestilt 26.02.12,dynamixdye)CHIPOppgradering av bremser foran Oppgradering av bremser bak Facelift lykter Ommbygging av faceliftlykter til BixenonOptionsVehicle informationType ValueType code DP81Type 530D (EUR)E series E39 (2)Series 5Type TOURSteering LLDoors 5Engine M57Displacement 3.00Power 142Drive HECKTransmission AUTColour SCHWARZ 2 (668)Upholstery STANDARDLEDER/LIGHTGELB (O7LG)Prod.date 1999-05-27OptionsCode Description (interface) Description (EPC)S220A SELF-LEVELING SUSPENSION Self-levelling suspensionS235A TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD Towing hitch, detachableS280A LT/ALY WHEELS SPOKE STYLING BMW LA wheel-spoke 176S302A ALARM SYSTEM Alarm systemS320A MODEL DESIGNATION, DELETION Deleted, model letteringS386A ROOF RAIL Roof railingS413A LUGGAGE COMPARTMENT NET Luggage compartment netS428A WARNING TRIANGLE Warning triangle and first aid kitS441A SMOKERS PACKAGE Smoker packageS481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Sports seatS494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Seat heating driver/passengerS500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Headl.washer system/intensive cleaningS522A XENON LIGHT Xenon LightS534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatic air conditioningS536A AUXILIARY HEATING Auxiliary heatingCode Description (interface) Description (EPC)S555A ON-BOARD COMPUTER On-board computer V with remote controlP628A COMMUNICATION PACKAGE Communication packS629A CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT Car telephone (GSM) w card reader, frontS666A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD RDSS710A M LEATHER STEERING WHEEL M sports steering wheel, multifunctionS773A WOOD TRIM Fine wood trimS842A COLD CLIMATE VERSION Cold-climate versionS850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Additional Export tank fillingS863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Dealer List EuropeS888A DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Operating instructions, DanishS896A DAYTIME LIGHTS FUNCTION Daytime driving lightsS925A SHIPPING PROTECTION PACKAGE Dispatch protection packStandard equipmentCode Description (interface) Description (EPC)S202A STEPTRONIC SteptronicS520A FOGLIGHTS Fog lightsS548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Kilometre speedoInformationCode Description (interface) Description (EPC)S473A ARMREST, FRONT Armrest frontS540A CRUISE CONTROL Cruise controlSommer 20122011InteriørMotor rom (etter 275000!)Bilen samme dag som jeg fikk denNye Lykteglass og blinkers og Facelift Grill Bixenon montert: Nærlys Fjernlys ( Har ikke i pære i fjernlyset her ) Endret November 27, 2014 av Nils Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet September 18, 2011 Forfatter Share Skrevet September 18, 2011 Nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Ingen som har noen meninger her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Tror det er mangelen på "Planer for bilen; senkes så den skraper bakken, 7900000 K xenon, carbon emblemer, 4rørs eksos, 74" hjul" osv som gjør at det er lite respons... Ser ut til å være en hel og pen bil! så kan jeg spørre om slike jeg interesserer meg for, noen planer effektmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Den er chippet Har ikke planer om å senke denne. Lav nok som den er. Ellers er det skaffet 18" M6 sommerhjul "replica" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 må for alt i verden ikkje finne på å farge det fine interiøret.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Fin bil ja men få på M5 front og hella facelift frontlykter (det er ett must på E39) og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Forsetene er misfarget. Så jeg kunne tenkt meg å få de farget opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Fin bil ja men få på M5 front og hella facelift frontlykter (det er ett must på E39) og senk. Problemet er at det koster jo 12000 for facelift lykter, er med xenon dette. Har vurdert m5 front eller dynamic leppe. Klarer ikke helt å bestemme meg. Senk blir det nok ikke, i så fall så blir det gjort om til m-tech understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Nydelig bil! Men få deg noen andre felger, de kledde ikke bilen. Interiørbilder? Lyst på E39 selv, selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Flott bil det her da, med en utrolig fin skinn-farge. Lichtgelb sportsseter er litt sjeldent og Har du to-tone interiør i denne? Litt bilder fra interiøret hadde vært gøy! Farging av skinnsetene er forholdsvis enkelt (regner med du vil beholde lichtgelb fargen), sjekk dynamixdyes.com. Du kan få tak i Xenon facelift fra Ebay litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Nydelig bil! Men få deg noen andre felger, de kledde ikke bilen. Interiørbilder? Lyst på E39 selv, selge? Personlig synes jeg ikke de felgene er så ille på bilen. Har hatt dem en stund. Kanskje derfor De felgene er nå vinterfelger. Står Hakka7 i dim 225/50-17 på de Fantastisk feste på vinterveier, men slede på løs snø Har skaffet 18x8.5 M5 replica felger til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 gratulerer med ny bil. så ut som en hel og pen bil. du må fyre opp noen bilder av interiøret også! er det de setene som er krem/ champagne farget du har? pene seter isåfall!! er pent at bilen er ganske original utvendig. lite e39er som er det lengre. eneste jeg ville vurdert er den lille "spoileren" på bakluka. mangler noe uten den synes jeg ang senk så er mtech understellet fantastisk. hadde det på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Flott bil det her da, med en utrolig fin skinn-farge. Lichtgelb sportsseter er litt sjeldent og Har du to-tone interiør i denne? Litt bilder fra interiøret hadde vært gøy!Farging av skinnsetene er forholdsvis enkelt (regner med du vil beholde lichtgelb fargen), sjekk dynamixdyes.com. Du kan få tak i Xenon facelift fra Ebay litt billigere Ja det er 2 tone interiør på denne. Liker den spesielle kombinasjonen med svart og Lys Skal ta meg en tur ut og ta noen bilder av interiøret. Så er de straks oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå