in2you Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 ^^ Hahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soleim Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Er ikke noe særlig fan av E65 jeg heller, men dette falt i smak med disse felgene Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Er klar over at det er mange som ikke liker utseende , men jeg håper at flere får øynene opp for E65 , det er en fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 At det der er 21" er helt drøyt. Store hjulbuer! Det er egentlig først nå i det siste jeg har fått øynene opp for e65, selv om jeg fortsatt har litt issues med frontlyktene. Jeg ser for meg det kan være en kongelig familiebil så fort unga er ute av den svære tvillingvogna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 pen 7er lurer på om de felga der kler min jeg. selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Sier du med mensenrød bil Men jeg burde vel holde fint kjeft siden jeg også har en grønn BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 pen 7er lurer på om de felga der kler min jeg. selge? Du kan kjøpe gamlefelgene for 5000,- BMW 92 med 245,45,19 og 275,40,19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Se der ja! Perfekt familierigga med takboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Ja det er en ekte familiekontainer Fikk beskjed om å kjøpe stasjonsvogn , men det kunne jeg jo ikke , så da ble det takboks . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hva er bredde og innpress på de 19"ene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Senk er vel ikke SÅ viktig på en E65...er tross alt laget for å være komfortabel...men spacing MÅ til.... Er vel enig i det ja, men vi kan vel fort bli enig om at det hadde blitt griserått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Sant nok...hadde blitt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Hva er bredde og innpress på de 19"ene? Det er 9 fremme og 10 bak , ET 24. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Det hadde det ja! hanssae si ifra viss jeg skal slette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 damn bitch...Im in love Liiiiitt høyere bak og spacere så er den perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå