Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Er på jakt etter hella lykter eller en bra ''kopi'' til en grei pris, har sett endel på ebay og sånt, men vill ikke ha angle eyes med flere dioder rundt ringen, men en diode per ring.

Er det noen som vet om noen steder de selger ''billige'' facelift lykter med ordentlige angel eyes? :)

På forhånd takk!

Skrevet

Det er Hella ja, men det er visstnok annet lysbilde på lykter med halogen kontra xenon. Noe som ikke er bra, selv ved ettermontering. Så da blir det 3351,- for xenon lykter.

Men om man bare skal ha "AE" og driter i annet så er jo Cosmo sitt forslag ypperlig.

Skrevet

De på linken din ser jo faktisk ganske så orginale ut..

Fra bildet og dømme tror jeg at jeg ville gått for disse om jeg skulle kjøpt uorginale :)

Men sef. med hvite AE!

Skrevet
Ja de ser helt originale ut:)

, og angel eyes'ane ser og ut som de er originale og ikke mange dioder som ikke er fint..

Mhm, men disse er vel at CCFL typen, og lyser mye kraftigere en de orginale?

Kan være tøft det :)

Skrevet

Siden det er facelift lykter det snakkes om så bør du sjekke de lyktene fra Ebay før du kjøper. Det er stortsett lykter uten høydejustering.

Skrevet

Ville ikke gått for ebay lyktene.

Vil tippe det er dårlig kvalitet, og uten høydejustering som nimitz nevnte.

Kjøp heller Hella lyktene, og spander på deg noen gode white LED pærer, det ser finere ut, og du kommer ikke til å få noe problem med lyktene. Du kan jo evt. sjekke på ebay.de om du finner noen Hella lykter der, men KOED har de såpass billig at jeg ikke ser problemet egentlig.

Skrevet

Regner med at det snakkes om white led pærer i angeleyes ringene. Kjøpte selv led pærer og satte inn i ringene men syntes lyset ble borte i sterkt sollys. Byttet tilbake til de gule igjen. Mulig det bare var noen jalla led pærer jeg hadde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...