PenguiN- Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27897927 Denne har stått tilsalgs i minimum 1 år. Eieren er den samme. Noen som har ringt eller prøvd denne? er det mye feil med den eller noe ?
SSM Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Sikkert for folk er liv redd for ting som er litt utover det orginale og ikke godkjent. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg kjøpt den kjerra der på flekken, skam rå!
m-alpin Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Personlig liker jeg ikke den sennep fargen men ellers feit bil
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Tror fargen har litt og si i dette øyeblikk når vi kommer til smak hos folk.. Helt enig er ikke så begeistret over fargen
wabby Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Sær bil... Jeg hadde aldri kastet så mye penger etter en slik bil hvor de fleste hadde snudd seg og sagt "harry". Her har du mange biler innenfor samme prisklasse som også drar skinnet av pølsa når du tar flat pedal... http://www.finn.no/finn/car/used/result ... 00&rows=10
nimitz Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Noen som lurer på hvorfor ikke bilen er solgt?? Det er jo mer imponerende at selger mener at det kan finnes en kjøper til noe slikt
Leadfoot Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Ta av all den ekstra plastikken/karbonen, sett noen pene felger på den igjen, så skal du se at den blir solgt raskere. Når slike biler blir stylet på den måten er det ofte en yngre eier, som ofte tilsier at bilen har blitt hardere kjørt enn om en eldre eier hadde den. Det handler mye om inntrykk av både bilen og eieren når man skal selge den.
cypher Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Det er jo såklart en smakssak, men bilen er da på ingen måte harry styla. Synst bilen var gjennomført, alle kan jo ikke selge dønn orginale m3'er. Virker jo ikke som at de blir solgt så fort akkurat heller. Det at den er kompressor mata kan jo skremme vekk noen.
SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Ta av all den ekstra plastikken/karbonen, sett noen pene felger på den igjen, så skal du se at den blir solgt raskere. Når slike biler blir stylet på den måten er det ofte en yngre eier, som ofte tilsier at bilen har blitt hardere kjørt enn om en eldre eier hadde den. Det handler mye om inntrykk av både bilen og eieren når man skal selge den. +1. I tillegg til buret da... LYSER jo hvis du blir stoppa i en kontroll og de kikker inn i bilen... Trenger jo ikke ROPE jeg har masse power og trenger bur... ellers er jeg nok enig i at den er feit, men jeg hadde røska ut det buret fort som fy selv.
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 er det ikke lovlig med halvbur da ? syns den er rå jeg! en helt dønn orginale e46 m3 er triste biler!
SweetBMW Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 om det er lovlig med halvbur elelr ei tenkte jeg ikke på. jeg tenkte bare på det at folk som setter inn bur pleier ha mer krutt under panseret enn originalt.... åpner de og kikker inn da så ser de lille vortechen der vett
Endre Hånde Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Si ikke det.. Jeg setter inn halvbur om jeg får det inn i vognkort uten problemer. (Og jeg har kun original motor)
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Si ikke det.. Jeg setter inn halvbur om jeg får det inn i vognkort uten problemer.(Og jeg har kun original motor) og jeg har heilbur! i vognkortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå