Endre Hånde Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Men du kjøpte en som var godkjent før regelendringen. (Samt langt fra original motor, selv om den er i vognkortet..)
NBCustom Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 skjønner veldig godt hvorfor den ikke blir solgt, noe så grusomt av felger og styling..
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 skjønner veldig godt hvorfor den ikke blir solgt, noe så grusomt av felger og styling.. Hvorfor det ? GTR panser og en ekstra leppe, ja det var jo forferdelig, vet du i det heletatt hvordan en e46 m3 ser ut ?
johan-is Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 synes bilen ser rå ut jeg, bra noen tør å dra ting litt ekstra! og har man (400?) hk så har det ingen ting og si, hadde det vært en 318 så hadde jeg sagt noe annet...
NBCustom Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 skjønner veldig godt hvorfor den ikke blir solgt, noe så grusomt av felger og styling.. Hvorfor det ? GTR panser og en ekstra leppe, ja det var jo forferdelig, vet du i det heletatt hvordan en e46 m3 ser ut ? var litt sarkasme fra min side.. sikta til frontfangeren, og øyelokk.. den oser dessverre kebab slik den er nå..fått på originale stylinga foran ville hjulpet betraktelig
Tom K Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Er det ingen som tenker på at grunnen til at den ikke er solgt kan være at det er en 10 år gammel bil som koster nesten en halv million kroner ? Ja jeg vet at M biler er svindyre, det er mulig de er verdt pengene også men man kan få en sykt fin NY bil til samme prisen
R Andersen Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Vil tro grunnen til at den ikke er solgt, som det er nevnt tidligere, er pga. fargen. Har selv solgt en gul M3, og selv om den aldri så strøken var, så vil de aller fleste heller ha en M-bil i en mer vanlig farge (les; svart, sølv, blå og rød). I tillegg så trekker nok stylingen ned også. De som syntest stylingen er tøff er nok de yngre, og de har som regel ikke råd til en såpass dyr bruktbil.
T. Thøgersen Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Vil tro grunnen til at den ikke er solgt, som det er nevnt tidligere, er pga. fargen. Har selv solgt en gul M3, og selv om den aldri så strøken var, så vil de aller fleste heller ha en M-bil i en mer vanlig farge (les; svart, sølv, blå og rød). I tillegg så trekker nok stylingen ned også. De som syntest stylingen er tøff er nok de yngre, og de har som regel ikke råd til en såpass dyr bruktbil. Nå høres du gammel ut Raymond. Men er igrunn enig med deg, selv om jeg synes Phoenixgul er en fin farge. Typisk Demo-bil farge.
Otis Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Rart at den har ligget ute i over 1 år, da finnkoden er relativt ny. Men han kan såklart ha laget en ny annonse da. Uansett er det mange penger for en gammel bil, men den var jo påkostet endel, kanskje ikke alle valg var like heldig dog.
Stian Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Om ikkje eg hugsar feil så har den vert kræsja/vrak for nokon år sidan. Det har vell muligens noko å sei for at den ikkjer solgt enda heller.
Ellingsen B. Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Virker som de fleste E46 M står lenge og er tungsolgt (generelt alle M biler)..Hadde vel heller tatt en orginal 03modell til samme pris som står på finn..
Dirty Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Vil tro grunnen til at den ikke er solgt, som det er nevnt tidligere, er pga. fargen. Har selv solgt en gul M3, og selv om den aldri så strøken var, så vil de aller fleste heller ha en M-bil i en mer vanlig farge (les; svart, sølv, blå og rød). I tillegg så trekker nok stylingen ned også. De som syntest stylingen er tøff er nok de yngre, og de har som regel ikke råd til en såpass dyr bruktbil. Syns fargen er tøff på sin måte jeg, men ja tror nok også flertallet ville valgt en vanlig farge. 450 tusen er ikke mye penger i dagens samfunn, ung eller ei, den ettermonterte stylinga er lett å bytte ut vis man vil det! men da er det plutselige andre orginale biler man heller kjøper
R Andersen Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Jeg syntest også fargen er helt ok, men det er en farge man kan bli fort lei, og så vet jo alle hvor du er/har vært til enhver tid.. 450`for en 10 år gammel bil er absolut mye penger for folk flest. Man skal være veldig entusiast for å bruke så mye penger på en relativt gammel bil, og de vil som regel ha en tilnærmet orginal bil, men det finnes selvsagt unntak.
Fredrik 90 Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Sikkert en flott bil hadde det ikke vært for den grisestygge "polakkstylinga". Og ikke kom nå å si at jeg ikke har peiling fordi det er ikke det som det er snakk om, men smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå