jonas1/// Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Nåen a dei felgan må du jo konne sela t meg? hehe e30_joakim reagerte på dette 1
bmwe30is Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Nåen a dei felgan må du jo konne sela t meg? hehe hehe nei tru eg må ha dei sjøl eg fannt jo någen fine t deg har vert i grimstad i dag å handla nye hjul av "Lars89" her på forumet. billig og bra kjøpte de siste delene til eksosen også i dag. og jeg har kjøpt noe mer lakk til bilen.
Lars89 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Godt å se noen får bruk for de Gromt prosjekt du har! Imponerende sveise/custom-arbeid! Får sykt lyst på et E30-prosjekt selv når jeg ser sånne biler
bmwe30is Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 hehe var dekkene jeg hadde mest bruk for. de er på rondell felgene som skal på e34en nå. felgene var greie de også, ingen kast eller noe. bare litt riper og hakk takker for det
bmwe30is Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 nja, står biler på begge bukkene nå så får ikke laget ferdig eksosen. er en 99` passat 1,6 bensin som ikke sviver. verkstedet har gitt opp og gitt bilen tilbake til eieren da han leverte bilen så sveiv den, men fuska. da han fikk den tilbake sveiv den ikke i det heletatt er en bekjent av pappa dette, så han ville prøve å få start på bilen. kan da ikke være så vanskelig. syns det er dårlig av et verksted å gi opp
M-poweer Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Motoren som stod i touringen, var d en m20b25? Lurte på om du har denne enda?
bmwe30is Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 da har jeg montert de siste delene under e34en og fått den ned av bukken. mangler bare et rustfritt eksosannlegg. dagen i dag gikk med til dette: ble grom lyd i den nå
bmwe30is Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 da har jeg lakkert litt. klart til lakk: grunnet: lakkert: montert pakningene og klargjort til å montere dørene:
Tzunami Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Denne må jeg følge med på! ser ut til å være et meget gromt bygg!
bmwe30is Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Skrevet Juli 30, 2012 takker for det hyggelig med positive kommentarer fint med ferie, så man får gjort litt montert og justert alle dørene: bolta fast hovedbøylen: fått inn noe mer interiør:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå