e30 tic Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Sier du som bor i Ølen hahaha! Ja men eg har fremdeles bare noen meter til en 98 pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mefrisvo Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Hva er hovedforskjellen på 98 og 95 da egentlig? Har alltid lurt på dette, men har ikke fått noe skikkelig svar. Burde jeg fylle 98 oktan på min 91 mod. 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Da har det jaggu blitt bytte fra Shell til Best med jeg har vært på sjøen nå.. 98 er vekk, også her... E30`n liker ikke 95 så godt... Så dette blir dårlig greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Ja siste årene har jeg merka det, minker på 98. Slik var det på en e21 320 jeg hadde. Den gikk penest med 98 super fra Esso. Men gikk ikke lange tiden før Esso også sluttet med dette. Er vel ikke mange år før det blir helt slutt på bensin til våre snart "veteran" biler Ender vel med vi må kjøpe dette på på en liten kanne og til blodpris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Statoil her i gokk slutta med 98 for ei stund siden, spurte hvorfor og fikk igrunn ikke noe svar.. De mista ihvertfall meg som bensinkunde, ikke at de merker det men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Han på Essoen her snakka om knappe 50l til dagen mot noen tusen liter med 95 hehe! Skal ta å snakke med den andre Essoen her og forsikre meg om at de ikke må gå bort fra 98en.Blir jævli surt å måtte kjøre over til Stord for å tanke! Påtide å flytte fra djeveløya?... Her på fastlandet bader vi i 98 oktan. Siden effekten på nye biler (ivertfall bmw ifølge instruksjonsbøkene) fremdeles blir beregna på 98 oktan, tror jeg vi kan føle oss trygge. Hvis 98 forsvinner fra pumpene, er det påtide å ta et opprør mot staten og kreve tilbake avgiftskroner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 mener å ha lest ett sted at innen 1,1,2013 så skal det bli helt slutt på 98 så kan hende det er flere stesjoner som forbreder seg på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 De må jo ikke kutte ut 98, er jo så mange som er så glade i den. Jeg selv kjørte kun 98 på min gamle Audi 100 2,6, den var ikke så begeistret for 95. Kjørte igrunn 98 på det meste av bensinbiler jeg har hatt med unntak av E39en, den så jeg det ikke nødvendig å fylle 98 på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Får man bedre respons om man fyller 98 på m50b25? Pumpa her på statoil har vært deffekt en stund, og en kompiss av meg med trimmet turbo bil spurte om når dem fikk den opp å gå igjenn.. dem var usikker enda sa dem, fordi dem vurderte og kutte ut. Dette er på Aukra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå