Gå til innhold

Slutt på 98okt. på pumpene?

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ja siste årene har jeg merka det, minker på 98. Slik var det på en e21 320 jeg hadde. Den gikk penest med 98 super fra Esso. Men gikk ikke lange tiden før Esso også sluttet med dette.

Er vel ikke mange år før det blir helt slutt på bensin til våre snart "veteran" biler :( Ender vel med vi må kjøpe dette på på en liten kanne og til blodpris. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på Essoen her snakka om knappe 50l til dagen mot noen tusen liter med 95 :P hehe! Skal ta å snakke med den andre Essoen her og forsikre meg om at de ikke må gå bort fra 98en.

Blir jævli surt å måtte kjøre over til Stord for å tanke!

Påtide å flytte fra djeveløya?... Her på fastlandet bader vi i 98 oktan. :D

Siden effekten på nye biler (ivertfall bmw ifølge instruksjonsbøkene) fremdeles blir beregna på 98 oktan, tror jeg vi kan føle oss trygge. Hvis 98 forsvinner fra pumpene, er det påtide å ta et opprør mot staten og kreve tilbake avgiftskroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo ikke kutte ut 98, er jo så mange som er så glade i den. Jeg selv kjørte kun 98 på min gamle Audi 100 2,6, den var ikke så begeistret for 95. Kjørte igrunn 98 på det meste av bensinbiler jeg har hatt med unntak av E39en, den så jeg det ikke nødvendig å fylle 98 på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man bedre respons om man fyller 98 på m50b25?

Pumpa her på statoil har vært deffekt en stund, og en kompiss av meg med trimmet turbo bil spurte om når dem fikk den opp å gå igjenn.. dem var usikker enda sa dem, fordi dem vurderte og kutte ut.

Dette er på Aukra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...