Gå til innhold

Vanlig å stille km stand tilbake

Haug530D
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/motor/article3153529.ece

Haha, for en mongo.

Måtte også le litt av dette:

En selger fra Skien hadde lagt ut sin BMW 520i 1997-modell for salg. Dette regnes som en tøff og sporty bil, som er populær blant mange bilinteresserte. Den har en to liters rekkesekser på 150 hestekrefter.

Høres nesten ut som det skulle vært en M5 ifølge skribenten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Ja, det stemmer. Jeg har skrudd ned kilometerstanden med cirka 20 000 kilometer, men det er da helt vanlig, sier selgeren"

Jeg pleier skrive at bilen har en annen motor og mer utstyr enn den faktisk har. Det er da helt vanlig det også vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Noen mennesker er rett og slett ikke riktig vel bevart.. Å si noe sånt som dette er jo faktisk helt fantastisk!!

Hansh: Om det er vanlig for deg, så er det nok vanlig.:) Mye som er vanlig nå til dags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å løpe naken i koridorene etter stuepikene og trodde inntil nylig at dette var helt vanlig?? :roll:

Ikke bare løper jeg naken rundt i korridorene etter stuepikene, men jeg tar det som en selvfølge at de vil ha sex med meg også... off course... :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier alltid å løpe naken i koridorene etter stuepikene og trodde inntil nylig at dette var helt vanlig?? :roll:

Ikke bare løper jeg naken rundt i korridorene etter stuepikene, men jeg tar det som en selvfølge at de vil ha sex med meg også... off course... :mrgreen:

Så det som så selvsagt at jeg ikke så noe poeng i å nevne det! :roll:

Jaja,

enkelte har vel nå betydelig bedre sjans som italiensk minister enn fransk president, men må innrømme at jeg først tenkte at dette måtte være arrangert og at ingen i en slik posisjon kunne være så dum. Burde vel ha lært etter hvert at er det noe som ikke kjenner noen grenser så er det dumhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,

enkelte har vel nå betydelig bedre sjans som italiensk minister enn fransk president, men må innrømme at jeg først tenkte at dette måtte være arrangert og at ingen i en slik posisjon kunne være så dum. Burde vel ha lært etter hvert at er det noe som ikke kjenner noen grenser så er det dumhet.

Jeg skjønte det, men måtte bare nagle det fast... :)

Nå dukker det etterhvert opp den ene ville historien etter den andre når det gjelder denne Dominique Strauss-Kahn og kvinnehistorier. Ingen ild uten røyk... fyren bør nok ta en rehab for sexavhengighet etter å ha vært i fengsel... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja,

Jeg skjønte det, men måtte bare nagle det fast... :)

Nå dukker det etterhvert opp den ene ville historien etter den andre når det gjelder denne Dominique Strauss-Kahn og kvinnehistorier. Ingen ild uten røyk... fyren bør nok ta en rehab for sexavhengighet etter å ha vært i fengsel... :lol:

Var nok egentlig det at jeg ikke tenkte på å skrive det før deg... :wink:

Får uansett satse på at han blir noens lille dungeon bitch i buret de kommende årene 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...