Dal-z Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 da var bilen endelig ankommet etter et par laaange uker med venting. bilen er en 320d 2008 mod, 177 hk N47D20 motor. bilen har helt kurant utstyr, bla. m-sport pakke, shadowline, xenon, samt comfortpakke og litt smådill.. og så klart, manuell gir planene framover med den er: -sorte nyrer -19" felger -splittere -diffusor -ny endestuss -toning av ruter -kanskje senkesett.. må se det litt an -kaaaaaaanskje chip etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 Strøken ja og fine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 24, 2011 Share Skrevet Mai 24, 2011 nydelig bil. gjør seg godt i rødt! noen mm mer senk, lett tonede ruter, sorte nyrer og felger så er den perfekt (bra planer du har med andre ord ) en kompis av meg hadde en slik, bare i blå. deilig! en annen kompis har forresten en 120d med denne motoren. den er hjernetrimmet. 203 hk og 400nm eller hva det var. drar friskt den iaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2011 takktakk! skal se om jeg får tatt noen nye, bedre bilder i sollys når været blir bedre, fargen ser litt bedre ut da. glemte forøvrig å føre opp toning av ruter på førstepost.. det må redigeres inn noen som har erfaring med passformen på carbon splitterne fra schmiedmann btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Nydelig bil - og fiiiiiin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Takktakk! Elsker fargen selv! I går satt jeg på schmiedmann og sikla litt.. tenker jeg bestiller cf splittere, sorte performance nyrer og en miniflipp til bakluka i første omgang... vet ikke om jeg kan ta meg råd til diffusor enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Fin bil med helt riktig farge! Godt å se litt farge på bilene, det er for mye sort og grått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rem0 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 Der ja, endelig fått bilen i hus Flott bil uten tvil Blir nokk e90 320d på meg også nå, dama nekta på coupe ;p menmen, veit du snakka om at du ville ha navigasjon.. vurdert dynavin? Virker som noe å kaste vekk litt penger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2011 Fin bil med helt riktig farge! Godt å se litt farge på bilene, det er for mye sort og grått. helt enig med deg når det kommer til fargene.. grått var for min del uaktuelt, var hovedsaklig på jakt etter lm-blå eller rød Der ja, endelig fått bilen i hus Flott bil uten tvil Blir nokk e90 320d på meg også nå, dama nekta på coupe ;p menmen, veit du snakka om at du ville ha navigasjon.. vurdert dynavin? Virker som noe å kaste vekk litt penger på ja, var virkelig på tide nå, venter bare på oppkjøringen som er om 1,5 uke, så blir det bra! tror du vil bli fornøyd med e90 320d, sålangt er bilen en ren drøm for min del vet ikke helt om jeg vil ta meg mot til å installere dynavin, da det ser ut som en ganske stor operasjon å gjøre på en såpass ny bil, for min del. solgt e46'en btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rem0 Skrevet Mai 25, 2011 Share Skrevet Mai 25, 2011 hehe jaa tar lang tid den siste uka Ja er jo nesten ny den bilen din så trengs litt forbredelse før en sann operasjon Nei, har ikkje solgt den enda. Er en som skal se på den på lørdag krysser fingrene da, selvom det blir litt trist å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2011 blir nok ingen dynavin men ser ut til at det blir 2x8" sub under setet + nytt frontsett og. musikk er viktig! får krysse fingrene på salg! mmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 skal bestille fra schmiedmann nå tenker jeg, men bmw performance nyrene (originale), er de i sort høyglans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2011 i dag ble det bestilt performance nyrer, cf splittere og list til bagasjeluka felger blir mest sannsynlig kjøpt på gs bildeler under treffet 4. juni. hvis ikke jeg går for vmw v701 som de selger på schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå