Gå til innhold

Kan denne bilen ha så mange HK som annonsen sier?

TheMan
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

420 hester fra en naturlig aspirert 740 ja.. det høres sannsynlig ut.

Hold deg til å kjøre Viper med prøveskilter og svindle folk du selger bil til du dolk.. 8)

hehehe :applause:

Men siden det her ble tema, kan dere ikke nevne hvem jeg liksom har svindlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart det der med km juks gitt, støtt så dukker det opp tråder der folk spør om hvordan de kan justere det "nye" speedometeret sitt så det blir riktig og alle mener at det er helt ok å justere , men så fort noen blir lurt pga dette så blir det ramaskrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med det siste vraket som hadde gått tur retur månen og som du rygget 100.000 KM med og solgte til en annen forumbruker? :lol:

Ble jo leven her på forumet av det såvidt jeg husker.

Hvilken bil sikter du til? Før du sier noe så bør du vel vite noe fakta i saken? Jeg tipper det var en cab, men den bilen var jo aldri spolt tilbake, i allefall ikke før jeg overtok den og ikke før BMW solgte den til noen som så bytta den bort som så solgte den før jeg kjøpte den av en eldre kar.

Han forumbrukeren brukte liksom det trikset med og holde inne ene knappen og tenning på, så kom det frem noe tall og det trodde han var orginal km, noe det selvfølgelig ikke er, så en så liten misforståelse kan skape større misstro, men sånn er verden, man hører bare om bandittene, men man hører ikke om dem som gjør det bra. Jeg holder på i Østfold, du kan spørre hvem som helst her så har dem mest sannsynlig ikke hørt om mitt firma, og vet du hvorfor, jo fordi det positive kommer sjeldent frem, men hadde jeg vært en svindler kan du være sikker på at alle hadde visst hvor jeg holder til, men sånt må dere smågutter bli fortalt av oss mere voksne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med det siste vraket som hadde gått tur retur månen og som du rygget 100.000 KM med og solgte til en annen forumbruker? :lol:

Ble jo leven her på forumet av det såvidt jeg husker.

Hvilken bil sikter du til? Før du sier noe så bør du vel vite noe fakta i saken?

Jasså, har du solgt mange biler som har rygget 100.000km her på bimmers? :roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt mange biler, og mange til dere bimmersfolk også, men som sagt, så lenge alt går som det skal og det ikke er noe fusk så hører man aldri om det, men det er jeg fullt klar over, så jeg gidder ikke å dytte til dere forumbrukere at dere må skrive en positiv kommentar. Og mest sannsynlig har dem ikke visst at dem har handlet bil av meg, dem har bare kjørt fornøyd avgårde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt mange biler, og mange til dere bimmersfolk også, men som sagt, så lenge alt går som det skal og det ikke er noe fusk så hører man aldri om det, men det er jeg fullt klar over, så jeg gidder ikke å dytte til dere forumbrukere at dere må skrive en positiv kommentar. Og mest sannsynlig har dem ikke visst at dem har handlet bil av meg, dem har bare kjørt fornøyd avgårde. :)

Dette hørtes mer ut som en advarsel, enn en unnskyldning...men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre at du setter deg på bakbena når det er snakk om NAF-test på bilene du selger... "jeg betaler ikke 1000 kroner for å høre en mekaniker fortelle meg at det er litt overflaterust her og kosmetisk rusk der..".. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre at du setter deg på bakbena når det er snakk om NAF-test på bilene du selger... "jeg betaler ikke 1000 kroner for å høre en mekaniker fortelle meg at det er litt overflaterust her og kosmetisk rusk der..".. :P

Nei, NAF test er litt tull og tøys, dem påpeker ikke på feil som har noe med sikkerheten å gjøre men på kosmetiske tullfeil, men dette gidder jeg ikke å diskutere for flesteparten her inne har den samme erfaringen med NAF som det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naf påpeker det som er værdt å påpeke! Når jeg kjøper en bil ønsker jeg å vite om alle småfeil og kosmetiske skader.

Når selger nekter naftest, så sier det seg selv at det er en bil og selger man styrer unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en moderator pent bedt dere å ta dette et annet sted, og makan til møkk som renner ut av munnen på flere her, lynsje en mann i en tråd uten "mulgihet" til å kunne forsvare seg selv på en fair måte. Om dolk svindler eller ikke revnende likegyldig i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen Dolk snakker om har ikke en S62 motor. ifølge rammenummeret på bilen var det en bmw 740 individual laget av bmw juli 1998.

slik jeg har forstått fra tidligere innlegg og info om denne bilen. så ferdigstillte bmw bilen og solgte den som en helt vanlig 740IA individual og ble trimmet av hartge ganske kort tid etter dette. tror første eieren fikk dette gjort med en gang han fikk bilen.

så i utgangspunktet er ikke dette en vanlig standard hartge solgt ny som hartge. men ombygget av hartge rett etter salg. bilen ble kaldt hartge H750.

og den har 740 motor som er boret opp til 5 L.

har bilder av både bilen og motoren. og info i motorromet som sier at bmw ikke må oppdatere software, men at man må ringe hartge. også står det et tlf nr.

men går ikke og laste opp bilder nå desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...