Gå til innhold

noen som har sett bilen min? NY INFO SIDE 1

bergeee
 Share

Anbefalte innlegg

Det overrasker og skuffer meg at jeg til nå har vært ganske alene om å uttrykke min avsky mot sånne uttalelser i denne tråden.

Det er fordi du er antakelig den eneste som ikke ser at dette var overdrevent språkbruk fra Fredrik 90. "Alle" forstår at ingen i sitt rette element ønsker et nytt holocaust. Men man blir forbannet da begeret er fullt, og du pirker jo egentlig bare (joda, relevansen ser jeg.. , men det er litt melodien med deg fra tidligere også - no offence! :) )

Det er derimot ett kvantesprang fra å mene det til å ønske hele kulturer utryddet.

Det pussige oppi alt dette er at det er vi, nordmenn, svensker og dansker som er utryddingstruet. Og vi er alt for siviliserte til å overleve, noe vi kan se med selvsyn på 30 siste årenes innvandringspolitikk. Hvis denne utviklingen pågår i 30-40 år til har nordmenn mye bedre overlevelsmuligheter i USA og Canada.. :|

Jeg bor også langt i "gokk", men har 500 asyllanter i kommunen, palestinsk tannlege og russisk lege. Dette går aldri bra!

Er ikke det bedre enn å ikke ha tannlege eller lege da?

Samtidig som vi burde bli langt flinkere til å sette foten ned for dem som ikke ønsker å bidra positivt i vårt samfunn, bør vi også bli flinkere til å hjelpe dem som ønsker dette å klare det.

Beklager, men verden er nok ikke så svart hvitt som en del ser ut til å tro/ønske, og både ordentlige resurssterke mennesker og parasitter finnes ihvertfall i alle deler av verden hvor jeg har vært så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 260
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva skjer med at folk sporer helt av i diverse tråder her inne på bimmers? La oss snakke om bil, er vell derfor vi er her inne? De som ønsker å snakke politikk kan gå til et annet forum og få ut sitt der, makan!!!

Denne tråden hadde et uunngåelig endestykke. Kanskje vi burde legge et lokk på diskusjonen nå og heller ønske gutten lykke til med bilen, og måtte rettferdigheten slå ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at folk sporer helt av i diverse tråder her inne på bimmers? La oss snakke om bil, er vell derfor vi er her inne? De som ønsker å snakke politikk kan gå til et annet forum og få ut sitt der, makan!!!

Dette er din mening. Tråden er nå 4 dager gammel og siden den stadig er aktiv må vi tro at den så langt er OK i forhold til moderatorene. En avsporing i seg selv er ikke verdens undergang. Bimmers har historiske tradisjoner for å ha en høy takhøyde når det gjelder diskusjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syke å se i Oslo er skillet mellom Øst og vest, Tar man t-bane linje 5 mot øst er det nesten som å kjøre en innvandrerekspress, tar man banen andre veien skal man være heldig om man ser en eneste utlending.

Politikerene ser ikke slikt, fordi de lar utlendinger gruppere seg i øst, ute av syne ute av sinn..

Vedder på at ikke en eneste politiker som sitter på stortinget hadde turt å gå gjennom grønnland etter klokka 22 en vanlig kveld.. og ikke faen om noen av de hadde turt å stå å vente på bussen utenfor oslo-s heller..

Hver dag utenfor der jeg bor ser jeg små innvandrerbarn lage helvete midt foran trynet på foreldrene, ikke en gang har de sagt ifra at det de gjør er galt. Velte på mopeder, sykler, det er helt ok det...

Det er så jævlig mange OK innvandrere, Å så har man jævlig mange flere som bare er ute på helvete.

Har alltid lurt på hvorfor de alltid skal lage helvete.. Men det blir vel slik.. Når man kommer fra et fluktområde og blir plutselig rik.. Samme som med folk som plutselig blir millionærer, de klarer som regel ikke oppføre seg..

For å si det slik.. Hadde jeg kommet til et muslimsk land, Ikke faen om jeg hadde fått penger fra sosialen der, Hadde jeg spurt etter en kirke hadde jeg blitt skutt, hadde jeg sagt hei til ei dame måtte hun ha tatt selvmord, Hadde jeg drukket alkohol hadde jeg blitt kasta ut av landet...

Å så er det alltid den hylinga når utlendinger blir drept av Nordmenn.. Rasisme... Men hva er det når en Nordmann blir drept av en utlending?? Da er det et vanlig mord...

Jeg har mista all respekt for utlendinger, utenom de jeg kjenner som jeg vet er alright..

Og man trenger ikke se på noe annet enn statistikker for å forstå hvem som driver med kriminalitet i dette landet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syke å se i Oslo er skillet mellom Øst og vest, Tar man t-bane linje 5 mot øst er det nesten som å kjøre en innvandrerekspress, tar man banen andre veien skal man være heldig om man ser en eneste utlending.

Politikerene ser ikke slikt, fordi de lar utlendinger gruppere seg i øst, ute av syne ute av sinn..

Vedder på at ikke en eneste politiker som sitter på stortinget hadde turt å gå gjennom grønnland etter klokka 22 en vanlig kveld.. og ikke faen om noen av de hadde turt å stå å vente på bussen utenfor oslo-s heller..

Hver dag utenfor der jeg bor ser jeg små innvandrerbarn lage helvete midt foran trynet på foreldrene, ikke en gang har de sagt ifra at det de gjør er galt. Velte på mopeder, sykler, det er helt ok det...

Det er så jævlig mange OK innvandrere, Å så har man jævlig mange flere som bare er ute på helvete.

Har alltid lurt på hvorfor de alltid skal lage helvete.. Men det blir vel slik.. Når man kommer fra et fluktområde og blir plutselig rik.. Samme som med folk som plutselig blir millionærer, de klarer som regel ikke oppføre seg..

For å si det slik.. Hadde jeg kommet til et muslimsk land, Ikke faen om jeg hadde fått penger fra sosialen der, Hadde jeg spurt etter en kirke hadde jeg blitt skutt, hadde jeg sagt hei til ei dame måtte hun ha tatt selvmord, Hadde jeg drukket alkohol hadde jeg blitt kasta ut av landet...

Å så er det alltid den hylinga når utlendinger blir drept av Nordmenn.. Rasisme... Men hva er det når en Nordmann blir drept av en utlending?? Da er det et vanlig mord...

Jeg har mista all respekt for utlendinger, utenom de jeg kjenner som jeg vet er alright..

Og man trenger ikke se på noe annet enn statistikker for å forstå hvem som driver med kriminalitet i dette landet...

Jeg er faktisk enig med Hylle på noen av punktene og mindre enig i noen av dem. Siden det tydeligvis var allright å spore av her på bimmers, så får vell jeg spore av jeg og. :)

Jeg er utenlandsk men er født og oppvokst her i Norge. Jeg liker noen utlendinger og missliker/hater andre. Samme går for nordmenn osv.

Føler at Norge er min nasjon selvom jeg har foreldre fra utlandet.

Enkel og grei utlendingpolitikk: om du er svensk, dansk,polakk, engelsk, amerikaner, pakistaner, somalier, ugander eller hva enn du måtte være: Får du komme til Norge (om du er på besøk, flykting, skal jobbe her etc) skal du være TAKKNEMLIG for å få lov til å komme hit, og bryter du loven grovt, eller er du en sammfunnsplage er det på hue og ræva ut! Null toleranse for de som kommer hit og skaper trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm not a racist, i just can't stand assholes" Charle Sheen

syns den passa litt inn :D

Poenget er at rasshøl finnes i alle kulører og valører. Det er ikke innvandrerne i seg selv som er problemet når det gjelder innvandringen, men derimot enkeltes holdninger og mangel på visjoner.

Land og nasjoner har gått til grunne uten en signifikant innvandring (f.eks Østtyskland og Sovjetunionen) og land har utviklet seg til imperier pga. en signifikant innvandring (f.eks USA).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står 100% ved alt jeg har sagt, jeg synes det er helt forkastelig å ønske noen forfulgt som jødene ble under 2.verdenskrig.

Det overrasker og skuffer meg at jeg til nå har vært ganske alene om å uttrykke min avsky mot sånne uttalelser i denne tråden. Jeg er mer enn enig i at innvandringspolitikken vi fører pr i dag suger svette baller, det har den jo gjort i årevis. Det er derimot ett kvantesprang fra å mene det til å ønske hele kulturer utryddet.

Vi er selv en liiten del av ett stort globalt nettverk av kulturer. Både nye, gamle og glemte. Hvis vi skulle ha begynt å være picky på hvilke innflytelser vi vil slippe til i vår egen hadde vi antageligvis lidd store tap.

Jeg har ikke vært mye i utlandet, men når jeg en gang drar hååper jeg virkelig at jeg slipper å bli assosiert med blodtørste vikinger :)

Nytern,

Europere er kjent for drikking,horer og slåssing i det store utland.

Er helt enig med deg i at måten Fredrik 90 utaler seg på er helt på jorde, Mye av det han skriver gå i vold og grisebank osv,(har sett det i flere innlegg.) Dette skaper også rasisme.

Kommer også veldig ann på hvike land utlendiger kommer frå spør du meg, har f.eks vært i både Kongo og Nigeria og der er det helt jævlig og et aggresivt folkeslag, (ikkje alle sikkert) men sett mye rart..... derfor blir det også en enorm kulturforskjell, og då blir det knot.

Er mye Utenlands i min jobb, og var i Singapore i 2 år, der er opp mot 6 mill innbyggere og av disse er det opp mot 2 mill utlendiger og størrelse på landet er som en liten bygd. Et utrolig strengt land men hvem lager bråk og kvalme Der??

Yess det er europere uten tvil det. Kulturen våres (ikkje alle selfølgelig) er f.eks å drikke seg sannseløs og hærje vilt på fester osv, slik er det hjemme værtfall :) slikt skaper selfølgelig rasisme på sikt, og det gjenspeiler seg overalt på forskjellige måter.

Men var også i Japan for en kort tid tilbake siden og der opplevde eg en meget sterk rasisme ved å bli nektet adgang en rekke uteplasser. "Only Japanese" stod det på mange skilt, det finner en ikkje i norge tror eg.

Er i Baku nå og her må en holde på lommeboka konstant....mye pene Bmwer da...... på ei uke har eg sett 7 stykk X6 M

Men uannsett finner en rasisme worldwide, og Norge er uten tvil et av Verdens beste Land, så det er ingenting og syte etter.

bergeee

Håper du får bilen tilbake,viss det er noe igjen av den.... noe dritt er det. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Fredrik90 henger ut "innvandrere" på den måten så må da dere forstå at det ikke er alle han henger ut.. Aller fleste har ikke imot dem som kommer hit til landet å gjør en innsats;... lærer seg norsk, skaffer seg jobb og stifter familie.

Jeg er ganske sikker på at Fredrik90 mener de som kommer til landet og ikke orker og verken lære seg norsk eller jobbe... Noen av disse igjen ender da opp som de vi ser på som kriminelle... og ja.. det finnes kriminelle nordmenn også!

Nettopp! Jeg uttalte meg i sterke ordlag da jeg nærmest oppfordret til forfulgelse av innvandrere på samme måte som jødene. Innvandrer som intergrerer seg i det norske samfunn og lærer seg å skrive og snakke Norsk, har jeg ingen verdens ting i mot. De er heller et friskt pust i vårt ellers så grå folkeslag. Men de som driver kriminellt, voldtar og lager vanskligheter å kvalm har jeg ingenting godt å si om.

Også ble dette nok en Fredrik mot Fredrik-tråd.

Hva mener du med dette, er ikke dette et DISKUSJONS forum?

Og Fredrik! Ikke gidd å kast bort mer til på å kverrulere med Wicky! Jeg gidder ikke å kaste vekk tid på han lengre, er en grunn til at han har fått advarsler og utestengelse fra forumet her før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...