Ivrig86 Skrevet April 3, 2014 Share Skrevet April 3, 2014 Nå har jeg tatt av veivhusventilasjon å slangene... Å faen meg glad jeg bytter det alikevell... Var ingen tegn på at det måtte byttes utenom toppdekselpakningen... Men returen var HEEELT TETT!!! Legger ved bilder... Men er jo faen ikke rart at det tetter seg! Jeg tenkte egentlig stake opp peilerøret men deg virker helt umulig så jeg skal hente nytt på GS etterpå så derfor knakk jeg av den tuppen der returen går inn for å se hvor jævlig tett det var... Men det er jo bare et rør utenpå et annet... Er lissom ikke hull helt inn i midten av røret... Når di alikevell har puttet et rør utenpå kunne di lagd hull der først da... Så da var rører egentlig i orden... Å nytt koster faen meg 950kr!! Sinnsykt spør du meg... Anbefaller ALLE å Bytte veivhusventilasjon sin Men noen som vet hva den lille vakumslangen egentlig skal? Vil tro skape vakum sånn at olja renner lettere ned eller no sånn? På min ser det mere ut som en blendeplugg... Bare lurer på hva jeg skal gjøre når jeg får det nye... Skal den være åpen eller blendet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet April 7, 2014 Share Skrevet April 7, 2014 Jeg har bytta lmm og plugger i dag Fjusking og lugging ble borte! så fikk bilen en rask spyling med foamgun og vatten etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Volvo 740 er ingen "morro" bil... Min Volvo 740 er morro, Ganske lik ein ellers firkanta gammal bmw, faktisk ein anelse enklare å ratta sidelengs med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 tviler...men folk er forskjellig turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Byttet til sommerdekk.. Siden det kom finvær igjen i går bestemte jeg meg for å bytte i dag............ REGN! Jaja.. Bilder fra utgangspunkt til ferdig byttet.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Hehe, gikk fint det:) Bra ingen kjørte bak meg på turen jeg tok etterpå, da hadde jeg nok blitt anmeldt for fyllekjøring.. Sporet litt mer enn vinterdekka for å si det sånn.. uvandt.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 å bredden på disse sommerdekkene er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 å bredden på disse sommerdekkene er? 255/30-20 fremme, di på bildet er bak og har dim 305/25-20.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ikke rart det sporer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Haha såpass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Bestillte 310mm slissede skiver til E30'n idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ikke rart det sporer da Haha, sant det, men er faktisk ikke så gale, bare jævlig uvandt etter vinteren.. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Mine 245/45/18 Dunlop SP sportmaxx sporer jo. Selv med 2,6 foran og 2,9 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 har 2.8 fremme og 3.1 bak.. Dekka heter noe yokahoma? eller noe.. Anyway, blir vel en vanesak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå