axept Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Ja, er grei denne. Stod mellom Packline og Skiguard (850 eller 950), men lite å velge i i nærheten. Så måtte bare slå til på denne. Får se en dag det blir litt opphold om ikke det blir ett hull i den Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Pathway light, tcum flash og blinklys i HUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 11, 2015 Share Skrevet Februar 11, 2015 Er jo en takboks som ser veldig ok ut det der, jeg hadde nok også vurdert hull. Tok en titt på boksen nå, og det viste seg at det er tillaget hull for den, så fikk nå montert den lenger bak. Var litt trangt hull til den, men det går... Ser mye bedre ut i såfall. Diiesel og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Skiftet lyspærer til Osram Xenarc Nightbreaker Unlimited! Veldig bra lys. Ca 45 min for å skifte, ut med begge lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Hva betalte du for dem? Synst jeg har dårlig lys, kanskje på tide med nye pærer.. Da er vell dei ett meget godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Februar 12, 2015 Share Skrevet Februar 12, 2015 Osram Nightbreaker i halogen fungerer utmerket på e36n min konge lys. tobbis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Hva betalte du for dem? Synst jeg har dårlig lys, kanskje på tide med nye pærer.. Da er vell dei ett meget godt valgDe kostet meg 1106,- uten toll ink frakt fra en ebay selger i Tyskland. Ser veldig lovende ut, så langt! Skal teste de litt mer i morgen tidlig. Klart sterkere lys enn de gamle. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 De kostet meg 1106,- uten toll ink frakt fra en ebay selger i Tyskland. Ser veldig lovende ut, så langt! Skal teste de litt mer i morgen tidlig. Klart sterkere lys enn de gamle. Link til selger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 http://www.ebay.com/usr/hk-onlinehandel?_trksid=p2060778.m2749.l2754 De pærene jeg fikk var absolutt ekte. Verdien ble skrevet ned til null og krysset av for gave. Pakken ble åpnet av Toll, men ikke noe mer enn det. Pærene kostet 1163,28 + 60,14 i frakt. Så beklager at jeg skrev feil tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Februar 13, 2015 Share Skrevet Februar 13, 2015 Byttet bremsekloss sensorer å EGR teromostat på 530d idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Byttet olje + filter og (forhåpentligvis) fikset spylervæske lekkasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Bytta EGR termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Tok ut en 192hk motor og satt i en helt rå motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Februar 14, 2015 Share Skrevet Februar 14, 2015 Definer ein heilt "rå" motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 fiksa wastegate rør i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå