spruddel Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Jepp, EU vettu Også snart vinterlagring, så er ikke noe poeng å kjøre rundt på sommerhjula lenger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Gjorde dette i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niccowski Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Kjøpt meg bil idag, forhåpentligvis blir den levert i morgen:) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29868050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 jeg renset ac idag. kjøpte ac-rens fra autoglym selv om jeg hadde kjøpt fra biltema.. skeptisk til den følte jeg.. anbefaler autoglym ac rens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 Idag har jeg skruet ut 4 BBS RC090/Style 5 for å lakkere på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Hva jeg gjorde med bilen i går: Kjøpte nytt batteri! Sønnak SA1000 100amp og 900CCA Betalte 1850,- hos Mekonomen. Var nok på tide og bytte ut det gamle BMW batteriet som sikkert nå var 9 år gammelt, der spenninga stupte bare kupelyset ble tent, og stupte enda mer når man slo på tenninga Men nå ble det andre boller! Så nå har webastoen nok strøm og kose seg med i viter Nå skal jeg snart av sted for og vaske bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Feilsøkt litt på fjuskeproblema på m5'en og hengt treski på taket på den nyinnkjøpte 520'en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 Kjørte tur med den og tok noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 18, 2011 Share Skrevet September 18, 2011 idag... Tja, våtslipte grøftelysene for så polere dem opp igjen med noen gode pads og roterende. Nå ser dem helt nye ut Digg! Men fyfaen det var ett helvete å få ut grøftelyset som står rett ved spylervæske tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Var innom Riis bilglass i Sarpsborg og fikk fikset litt steinsprut. Skal ikke ha noen sprukket rute i løpet av vinteren nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tictor Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 4 hjulskontroll og vask pluss bestillt time for godkjenning av senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Montert Blaupunkt tha.55 forsterker, men har igjen å legge kablene helt bak i bagasjerommet. Må få lagt de under lista og baksetene samt montere forsterkeren skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneSch Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Vasket bil, og demontert og renset AGR ventil og innsugsmanifold. Mye griseri der! føler bilen får mye "lettere" nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Lagt opp ekstra strøm og jording til tha-555 forsterkeren og trekt ledningene til den bak til hvor jeg skal montere den. ( venstre side bak i bagasjerommet ) Fant i i dag at rullehjulet rett ved dynamoen var løst så får se om skruen ligger nede på motordekselet i kveld og evt få skrudd fast med litt locktite slik at den ikke løsner en gang til. Irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erxzn Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Monterte svart matt nyrer og Trunklip på bilen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå