bmwgrace Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Er ikke det litt tidlig? Var jo snøorkan forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Tja, kommer det mer snø så har jeg 4 biler på jobb jeg kan bruke, men jeg har bestemt at det ikke kommer mer snø nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Hadde den på EU-kontroll.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 skiftet askebeger for baksete ettersom lokket ikke ville lukke seg (perfeksjonist vettu Hahah, akkurat det samme irriterer vettet av meg også. Ikke snakk om at det vil lukke seg, så må nok til å bytte det etterhvert Ellers var ute å lufta bilen en siste tur i dag, og henta noe deler. Blir skruing i helga med overhaling av topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Kjøpt nye sommerhjul til Touringen! 8,5 og 10x18 BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Var på EU, ikke godkjent: 2- bremseskiver bak som må byttes(det skulle jeg ordne fra før) 1'n ikke vest og varseltrekant i bilen( de lå i bagasjerommet egentlig ) Det positive; satt på svart grill, og vasket bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 E92'n fikk seg en kjapp runde med støvsuger'n, selvom det nesten ikke var noe vits... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 I går da Lakka over nyrer, fiksa div andre lakkskader på kanalene, og vaska litt inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 var på huggeren for å se om det kunne finnes dører til e46 uten rust.. Hva fant jeg?? AKKURAT de dørene jeg skulle ha i AKKURAT samme farge helt uten rust så å si strøkne... 4000 spenn.. regner med min flaks er brukt opp i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vingebil411 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Lagt på sommerdekk, pluss fått utvendig vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Fikk vaska bilen grundig i dag, og satt på org sota blinkers, i morra kommer det til og skje litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Har grisekjørt som F med jaguaren idag...ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mars 22, 2012 Share Skrevet Mars 22, 2012 Vaska bil, fant kortslutning i baklula, lodda isammen lederne, og ribbet bagasjerommet til klargjøring til sandblåsing:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 montert oljetrykk og temp måler i 323is'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Montert facelift bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå