Kennethe34 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Monterte leddløse pussere på E39'en! Kjempefornøyd, ok pris (54euro inkl frakt for 2 sett) og veldig bra passform! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Bytta ALT til brekket bak, inkl bremeskjold. Greiest å gjøre ting skikkelig med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Grå film på lyktene foran + klistremerke bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Tyskermerke foran på andre siden scoot, syns ihvertfall jeg Gjorde dette med bilen i dag. Tok altså et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Bytta fra automat til manuell kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 vaska og polerte bil til 1.mai treff:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Byttet begge bremseskiver og klosser bak. Den første tok rundt 1 time den andre ikke mer enn 15 min. Next step alle foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 EU kontroll, null feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Grå film på lyktene foran + klistremerke bak Har sett faktisk en bmw med en slik logo. Hva er korrekt oversettelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Har sett faktisk en bmw med en slik logo. Hva er korrekt oversettelse? Quattro er for pingler Jeg har bytta drivaksel foran på mammas 525ix i dag Alltid greit å lære noe nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Har sett faktisk en bmw med en slik logo. Hva er korrekt oversettelse? Quattro er for pingler Jeg har bytta drivaksel foran på mammas 525ix i dag Alltid greit å lære noe nytt! Hahaha, sant nok Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 I dag tok jeg av skilt oblatene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Grå film på lyktene foran + klistremerke bak Hvor kjøpte du det klistermerket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Fikk gjort noe på e30'n min idag! Tok kontakten fra en hjerne og laga ferdig adapteret til dataspruten. Så blir spennende å se imorgen om den starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 fikk montert nytt skinn rundt girspaken, ble bra tilogvære sånn man ikke fester ordentlig med det org klipset. skulle kanskje hatt ny girkule menne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå