matsibooy Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Kjørt på en katte med den nye M-tech fangeren min.... resulterte i sprekk og hull i fanger, samt løst grøftelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Kjørt på en katte med den nye M-tech fangeren min.... resulterte i sprekk og hull i fanger, samt løst grøftelys... brukt opp sine 9 liv hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsibooy Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Kjørt på en katte med den nye M-tech fangeren min.... resulterte i sprekk og hull i fanger, samt løst grøftelys... brukt opp sine 9 liv hehe Den har nok ett liv igjen, den var borte når jeg skulle så hva jeg hadde kjørt over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Bytta alle kuler i forstillinga i går + begge hjullager. I dag skal alle stag bak byttes, + et hjullager! Gonna get brand njew Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Idag har bilen fått seg en real vask og ett lag med Chemical guys lava voks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kossmaster Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Byttet viftereim, reimhjul full vask av motorrom. kjørte 3 km og reimen røk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 idag har jeg leita ræva av meg etter ny motor! så skrik ut om noen vet om en m51d25 motor i god stand til en billig penge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 fikset noen feil på cab'n byttet til org fjører bak (ble skyhøy )= montert simons eksos og byttet eksosfestet på traversen, utbedret at bilen sier bremselyset er røket, (dvs byttet tilbake på noen pærer som satt feil) nå står det igjen fjører framme foringene framme bærekule høyre side framme blinklys i fange fjusker parklys fjusker feste batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Levert på verksted for hjulstilling og påfyll/rens av AC anlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Bytta dempere og topplager foran samt beltestrammer på førersetet. Deilig å få unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Therese89 Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Bytta toppdeksel pakninga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tittigulle Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 har bytta baklyktene på min 34.. det ble kjempe bra..oxo har jeg jo vasket og gnidd litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 låste den opp, å låste den igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 låste den opp, å låste den igjen.. Ai ai Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Tatt av dørtrekkene for og ta av lister som skal lakkeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå