laland10 Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Oppgradert sleeeeetne casterstag med nye + powerflex foringer. Byttet også Stabstag-stagene (vet ikke helt hva de heter, men de var råtne). Ellers bare litt mikk-makk-mekking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Ikke bmw'n da men fikk endelig summet meg til og rive ut motoren på mr2'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Å NEI!!! du kan ikke skrive om noe annet her på bimmers!!! (ja det er ironi!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 ikke mye, bare kjørte litt med cab'n og turbo'n i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Satte EGR og swirlflaps i drift igjen på dieseln, og av en eller annen grunn gikk den bedre etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Fjerna sideskjørtene på coupeen, der var det skittent gitt. Demontert baklykter og påbegynt speil. Nå er det bare å vente på pakker fra england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 En liten sneak peak under venstre sideskjørt på caben. Liten flekk ble til to store rustangrep som må sandblåses og lakkes. Åhh, enda mere jobb og penger ut. Var nok rust her fra før som måtte tas. Tok like godt av begge baklyktene for å se hva 18 år med veisalt hadde bidratt med der. Heldigvis var det kun to bittesmå prikker som kan pensles. Håper jeg ikke finner rust under det andre kanalskjørtet. Lurer på hvorfor de noen gang ble montert. MØKKASAMLERE! Får bli morgendagens prosjekt. Noen som har en ny(ere) bil og har gjort noe cult? Ikke banket rust, men kjørt "toppløs" til ett fint sted og tatt noen bilder kanskje? Blir å gå ut å montere ett nytt deksel forran på kalesjen. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Fikk bytta seterygg til et som det ikke var hull i, fikk også stramma noen plugger så ble det slutt på klakkinga ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 tatt av innsuget og blenda av swirl-flapsene (hva heter nå det på norsk igjen??), reingjorde turbotrykksensorn i innsuget og plutselig fikk jeg ladetrykk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Lamin x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Lite gjort i dag av kjent grunn. Spilte Far Cry til 03 og var bevistløs til voksenpersonen i huset ba meg foreta meg noe sammen med avkommet. Kom da på at jeg måtte skifte bakstykket på tenningslåsen på E39ern. Var egentlig raskt gjort I morgen skal setene ut og støvsugeren fram-trur eg. Håper jeg nå er kvitt noen ubehagelige og irriterende øyeblikk med at coupelyset slår seg på og servoen kutter. Byttet også oljetrykksbryteren da den hadde gjennomslag. Var raskere å bytte enn å gjøre seg ren etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Var egentlig i går, men fylte full tank sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Kjøpt nye felger til innkjøpspris 225 40 18 Sprayet kaliperne svart USA-blink LED grøftelys LED skiltlys Digital voltmeter i askebeger i morgen blir det vask <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe90325 Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Ripa opp en bil på parkeringsplassen. "Noen" tok av håndbrekket mens jeg festa junior baki. Det resulterte i trilling og åpen dør som møtte forskjerm på bilen ved siden av. La igjen lapp og han var så snill at han droppet det siden jeg var så ærlig. Det var heldigvis familiebilen og ikke bmwn, da hadde jeg grått vel og lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Først X brace avstiver til E36 Cab ønskes kjøpt Plastplaten under radiator Kaliptere med klaver til E36 328 bak(ventilerte skiver) Har tatt av alle lister og fanger bak og inspisert for rust. Null hull Var greit der heldigvis. Verre var det under, så sandblåsing og en del pussing må til. Ille rundt jekkfestene. Det var bare å rive av techtylen Plukket ned fronten minus skjermene og fikk den opp på jiggen etter hvert. Fikk pusset ned fangeren på B3en også. Den var full av dype hakk etter steinsprang. Byttet til ventilerte skiver framme på caben. Det var på tide å gjøre noe her. Synd jeg ikke fikk sandblåst og lakket kalipterene før di kom på, Sto nok for sent opp i dag og var egentlig lite produktiv. Det som er gjort er da gjort. Var skikkelig greit å få byttet til ventilerte skiver framme, men rakk dessverre ikke å få luftet ordentlig. Jaja Caben fikk jo litt stell da. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå