janerik171187 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 igår og idag, på cab'nbyttet vindusheis på sjåførsiden, fikset at passasjersiden ikke funka (dårlig kontakt) støvsugde bilen monterte cruisecontrol, så nå går det an å kjøre uanstrengt bortover, så kjøreturen til trondheim imorra burde bli fin da Cruisecontrol er nydelig bare strekningen er deilig å kjøre med ja, bare huske å ikke ha dne på 120 etter å ha kjørt av e6 og på riksveien, det kan fort bli dyrt aldri hatt bil med cruisecontrol før, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kriss66 Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 igår og idag, på cab'nbyttet vindusheis på sjåførsiden, fikset at passasjersiden ikke funka (dårlig kontakt) støvsugde bilen monterte cruisecontrol, så nå går det an å kjøre uanstrengt bortover, så kjøreturen til trondheim imorra burde bli fin da Cruisecontrol er nydelig bare strekningen er deilig å kjøre med ja, bare huske å ikke ha dne på 120 etter å ha kjørt av e6 og på riksveien, det kan fort bli dyrt aldri hatt bil med cruisecontrol før, Ja, blir ikke bedre enn å ligge i 120, med føttene borte fra pedalen å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Tok ned girkassen på M5en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Og fiksa steinspruten på panseret Her har det regna tungt, så eneste jeg har gjort er å prøve å finne ut hvorfor 320en jager på turtall. Jager på tomgang, vanlig kjøring i konstantfart og ved jevnt pådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 I dag fikk Z4en nye bremseklosser bak og en real håndvask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 [ Bilde ]Og fiksa steinspruten på panseret Her har det regna tungt, så eneste jeg har gjort er å prøve å finne ut hvorfor 320en jager på turtall. Jager på tomgang, vanlig kjøring i konstantfart og ved jevnt pådrag Hey Ja den blei nylakkert i juni Hu lagde for mye merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 la igjen nesten 2 sett med dekk i hjulbuene samt fikk justert litt motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 [ Bilde ]Og fiksa steinspruten på panseret Her har det regna tungt, så eneste jeg har gjort er å prøve å finne ut hvorfor 320en jager på turtall. Jager på tomgang, vanlig kjøring i konstantfart og ved jevnt pådrag Tomgangsmotoren som tuller seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddiam Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Tok ett skippertak med vask og behandling av skinnet i E92'n idag! Svampvask og colorlock . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Fikk tatt ned bunnpanna på grombilen for å finne utav lekkasje, historien utfolda seg =P HM! Denne bolten har hatt god fart nedover Bilen er forøvrig 77' volvo 245 med bmw M60 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Å hjul med din glede! Handlet "nye" sko til handlevogna i dag. Fikk med et ekstra sett på handelen 17" Style 162 replica. Skal pusses opp litt og selges igjen. 18" originale Style 124 fra E60. Skal på E91en til neste år. Muligens en lett oppshining. Har ikke sett så alt for nøye på de enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Vaska bilen idag, pga ei som spydde ned hele sia på bilen inatt kjempe kos! Knerta en grevling i 110 km/h nå nettop, rett før jeg skulle svinga av inn til huset mitt. Tok da andre siden av fronten, så nå er begge sidene ødelagte. Heldigvis har jeg en hel fanger i garasjen som bare skal lakkes, også skal den ødelagte byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Ikke noe jeg burde ha gjort! Brukt penger på ingen ting. Etter å ha overhalt/sjekket A/C systemet og fylt det med gass i forrige uke, ryker selvfølgelig pumpen nå. Sikringen ryker og det ble ikke kaldt. Verkstedet tok seg greit betalt for å fortelle meg det jeg temmelig raskt visste selv. Klimapumpa er defekt. Det var en sydentur i dass. Synger litt på en sang om den beste bilen i verden osv og trøster meg med at den i alle fall starter Og så har jeg støvsuget da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Var en tur i Sverige og la igjen ca 100 hester (E39 523ia) langs motorveien. Håper noen fant de og får bruk for de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 ga e39`n en overhaling me svampen+.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå