Edin_M Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Tok bilen til NAF for EU-kontroll.... null feil heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrius Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Byttet ABS-sensoren bak og den satt noe jævlig. Endte med at den gamle knakk, så sensoren satt "flush" med armen bak, så da måtte det borring til, og etter mye vrikking, trekking og banning så kom den løs til slutt. Måtte også pusse hullet får å få på plass den nye sensoren. Håper jeg ikke ser noe til abs+asc lampen på en stund nå La også om til vinterdekk, så nå mangler det bare noe småting så er bilen klar for vinteren, dog veldig spent på hvordan bilen blir seendes ut etter vinteren+saltet er over, da dette blir min første vinter med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Klistret et dritstygt piggdekkoblat i frontruten. Var i det minste blå (som bilen) i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 skal se hvor lenge jeg klarer å unngå oblaten...Er ikke påbudt her i Lillestrøm...og mesteparten av tiden står bilen på privatplass på jobb så... Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørensen Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Fjernet rust og sveist på nytt stål! Nå får jeg iallefall festa framskjermen nede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Bytta til vinterdekk i dag, virkelig et trist syn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Fjernet innmaten i downpipen og på katalysatoren på min 320d Hører turboen ganske greit nå + at turboen puster lettere ! ble knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Vasket bilen, bytta emblem framme og bak, byttet til hviteblinklys på skjermene og nye viskere imorgen blir de bytte av clutch osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jomn Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Monterte nye speedometerskiver på min E39 Skal prøve å bytte ut lysene i AC osv til blå LED i dag http://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=450&catalogDirectoryId=1146&menunode=633670884857877653 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 trodde fast&furios trenden var over... Lillert og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Fylte diesel og skiftet lampene under dørene og i bagasjerommet ut med LED, det ble veldig bra lys, slik som jeg håpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Jeg satte på de gromme vinterhjula idag,alufelger med svartestålfelgerlook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Byttet hjul og demonterte slave pumpa på B3en. Mye fikkel der nede i gulvet og i torpedoveggen. I morgen skal ny pumpe og nytt rør på plass. For å si det slik så gleder jeg meg til å bli ferdig da ryggen allerede sier au! Blir skruing med paracett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malaphonzo Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Vaska bilen og blåste rene drenshullene til takluken da jeg fant ut at det kom inn vann Ble visst vått rundt kupélyset etter vasken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå