jonr- Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Yes! det kan jeg jo! regner med du har garasjeplass? Jepp Vi kan ringes, men apropo! Skal du hit i helga?? På treffet - vikingskipet? Da må jeg ta en titt på denne også Titta litt på E46'n din på Våler og Valle Hovin Selvsagt. Da får du hilse på meg i samme slengen og nevne bimmer-nicket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Får gjøre det ja Du ser sikkert bilen min der også, er ikke så altfor mange grønne touringer med hvite felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 jihooo Jeg fikk min aller første bil-pokal, idag! (3. plass i klassen for Original Bil ) Feiret med en aldeles så liten breisladd bortover parkeringsplassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Gratulerer! Grom lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2011 Share Skrevet Juni 12, 2011 Takk for breisladden! Moro for unga det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 sikkert repost, men har du noen planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 sikkert repost, men har du noen planer for bilen? først og fremst eksos.. Savner en litt sintere lyd ved pådrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Heftig bil Jon, må få sitte på en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 En enkel og populær mod er spacere, 15 mm foran/12 bak, gir en "riktigere" stance og merkbart bedre stabilitet i motorveihastigheter. Jeg har også kjøpt BMW performance frontsplitterne i 100% karbonfiber, veldig bra passform og kvalitet, må bare finne tid til å få montert dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Ikke at du skal bry deg om dette, men jeg skjønner bare ikke facinasjonen for spacegray. Utenom det er jo dette rent snop. Fantastiske biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Kunne tenkt meg å sette denne in real life.. Fytti så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Er du interessert i å kjøpe en TMS carbondiffuser til sterkt redusert pris? Smal type/type II, som denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hmm. Har du andre bilder så jeg får se mer helheten av det? Passer den ikke på eksosen du har montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå