codex Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Er vist før-premiere på denne på torsdag her på Bavaria Haugesund. Fikk brev i posten i dag Men denne må ha de "rette" forandringene skal det se fint ut, klarer ikke helt og venne meg til nyrene.. for store for bilen.. ble feil i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Noen som vet om det er noen visning i Oslo også? Den er kun spiselig med Performancefronten ja. Litt mer senk og fetere felger enn Performanceutgaven må en nok også ha. Likte performancedetaljene på siden og bakfangeren også. Baklyktene da... De var jo ikke akkurat den sterkeste siden til dagens 1-serie heller, bortsett fra på coupeen hvor det ser helt rett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Er faktisk visning på nye 1-serie i Kristiansund i morgen! Fikk brev og innbydelse her i dag faktisk fra BMW-forhandleren der. Likte de siste bildene her med litt annet utseende.. Tror de har potensiale til å se bra ut, noe vi ser på sistnevnte bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 ":gugvwpvy]Noen som vet om det er noen visning i Oslo også?Den er kun spiselig med Performancefronten ja. Litt mer senk og fetere felger enn Performanceutgaven må en nok også ha. Likte performancedetaljene på siden og bakfangeren også. Baklyktene da... De var jo ikke akkurat den sterkeste siden til dagens 1-serie heller, bortsett fra på coupeen hvor det ser helt rett ut. Jeg tar en 116i som den er. Den går like bra og jeg sparer noen kroner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Ja, den nye F20 1 serie ser ut til å modne skikkelig med Performance og/eller M-pakke.. Fronten fremstår som relativt barsk, men hekken og baklyktenes utforming krever noe tilvenning.. Jeg er rimelig sikker på at en potent 2 serie coupe må bli bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg kjørte både 118i manuel og 120d med automat på jobben her om dagen, da de første bilene hadde ankommet Norge. Komforten og kjøreegenskapene til F20 er helt værst i forhold til de gamle E87... osv. Denne bilen minner nesten litt om F10 og F11 både under kjøring og interiør Kassa i disse bilene er utrolig tette i gira og perfekte. Nå får man også muligheten til å velge en dekorstripe på nøkkelen i valgfri farge Setene i den nye F20 veier hele 2kg mindre per stol enn hva de gamle 1-serie stolene veide. Det er jo også blinklys i speilene, noen liker jo det også Pluss at alt av drivstoff rør ligger på høyre side under bilen for den som lurte på det Det som er enda grommere er at alle F20 uansett motot har turbo. 118i har jo 174hk og dette drar mere en bra nok for kona Blir spennende å se M-sport kittet, foreløpig har vi kun eksteriør pakkene "urban" og "sport" på jobben Noen bilder Ser dere 1M'en ?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg har så vannvittig lyst til å kjøre 1-M'n Coupé. Aaaah faen heller! Når F20 i Coupé kommer vil den bli ennå råere med den fronten. Hva er forskjell på sport og m-sport stylinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Syns faktisk den er ganske stilig i sport utførelsen og sorte detaljer (grill, speil, felger osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Egentlig er jeg ikke så imponert over moderne bilers minsteforbruk - jeg eide i noen år en 1985 Corolla GT (4age-motor fra MR2), og denne brukte mellom 0.59-0.73 på hard, blandet kjøring. En Golf 6 Bluemotion jeg lånte viste 0.57 i snitt, og denne ga selvfølgelig MYE mindre kjøreglede pr mil. Min 1986 911 bruker 0.75-0.9 på normal langkjøring. Samme kjøremønster gir 0.65 med en 24 år nyere MB-bil. Men nå må vi huske på vekten og utstyret på dagens biler kontra biler fra 80 tallet. En moderne bil idag veier jo et halvt tonn mer enn biler fra 80-90 tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Dette er et design (og bil) for meg! Begge er kun 2 eksempler. Ikke fra BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Vet ikke om jeg liker lyktene eller ei :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Jeg liker de allerede, men hører stadig vekk av andre at de ser mye bedre ut in real life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Liker ikke hekken helt,, men tror om litt så snur det når man blir vant til den.. Sånn var det også med forrige 1ern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Syns faktisk den er ganske stilig i sport utførelsen og sorte detaljer (grill, speil, felger osv) er det bilder fra Frankfurt messa? Skal ned neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå