Gå til innhold

BMW 1-serie (F20) Hatchback - bilder, info og førsteinntrykk

Simennzz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes at bmw's designsjef burde bli tuppa på ræva ut døra og aldri fått seg jobb mer, for den nye typen front er jaggu ikke spesielt pent. Den er bob-bob på F10, ser noe bedre ut i virkeligheten men fortsatt rar.. og på denne? Takke seg til gamle versjonen... Ræva var fin da, om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede lekt med tanken om å kvitte meg med leasingen på den jeg har i dag for å bytte til den nye modellen, men konkluderte med at dette ikke på noe slags nivå er fornuftig. Derfor dropper jeg lanseringen i frykt av at den vil få meg til å glemme nevnte konklusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan love deg at BMW kommer med mange spesielle biler fra 2012/2013 ;) og da flere klasser enn de som er i dag, den nye 3'ern kommer til januar, og den er ganske heftig. alle E-seriene er ferdig produsert, så nå er det F-serie som gjelder, nye X1 kommer i 2013 om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra besiktning, og kan bekrefte at bilen er finere i virkeligheten enn på de fleste bilder. Men, jeg klarer fortsatt ikke å venne meg til den flate fronten.

På Bilia i Fredrikstad hadde de en Alpinhvit 116d Sportline og en Sort 116d Urbanline. Sportline var den desidert fineste synes jeg, men venter i spenning for å se 1 serien med M-pakke, det tror jeg hjelper betraktelig på utseendet.

Dog var det en kjempehopp oppover i interiørdesign/kvalitetsfølelse kontra nåværende 1-serie.

Tror nok den nye 1serien fortjener prøvekjøring før jeg sier noe mer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra besiktning, og kan bekrefte at bilen er finere i virkeligheten enn på de fleste bilder. Men, jeg klarer fortsatt ikke å venne meg til den flate fronten.

På Bilia i Fredrikstad hadde de en Alpinhvit 116d Sportline og en Sort 116d Urbanline. Sportline var den desidert fineste synes jeg, men venter i spenning for å se 1 serien med M-pakke, det tror jeg hjelper betraktelig på utseendet.

Dog var det en kjempehopp oppover i interiørdesign/kvalitetsfølelse kontra nåværende 1-serie.

Tror nok den nye 1serien fortjener prøvekjøring før jeg sier noe mer. :)

Hva er egentlig forskjellen på urbanline og sportline?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige designelementer. Forskjellige farger på lister utvendig / innvendig, forskjellige interiørtyper og felger.

Urban kan du få med hvite lister, hvite speilkåper, hvite felger og hvite nyrer.

På sportline er det mer typisk med svart og rødt isteden.. Sportseter følger med i sportline, mens delskinn følger med i urban.. i grove trekk forskjellene.

Også får du en Baseline, men da har man ikke helt det samme designmessige utvalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...