koll Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Litt stiv pris for en med mulig gåen toppaknimg? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28549512 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Å betale 40000 for ein nesten 20 år E36 er på grensa til galskap, uansett kor bra stand den er i. Å betale 40000 for ein som du må begynne å skru på er enda verre. La fyren brenne inne med bilen spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Helt klart. Burde vært teknisk tipp topp til den prisen der. Kan jo være feil han ikke vet om også, i og med at bilen har stått i 3 år. Men som han skriver selv, så er han ikke nødt til å selge, og da kan han jo forlange hva han vil. Tror neppe han får mange telefoner da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 er jo coupe da med feite hjul og under 200på telleren og det er 6 så syns det der er egentlig normal pris. er jo opp til selgeren hva han vi ha for sin bil da. Ikke kjøperen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Prisen er vel hva du må forvente når bilen ikke har gått lengre, men med feil i toppen blir det feil da. Det er ikke usansynlig at toppen er sprukket noe som koster min 10k hvis en gjør det selv. Rimeligste er å skifte motor. Koster 4k men da er den gått mye lenger igjen. Så det kan bli en meget dyr bil før en er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 tja stiv pris og stiv pris, det er coupe, lav km stand, ser ut som den er bra i lakken, fine hjul, ny motor til 320 får du jo kastet etter deg, bare bytte hele dritten det i stedet for og surre med og fikse toppen osv. syns bilen er fin jeg og det er ikke så veldig mange "bra" e36 igjen selv om den her har gåen topp så ser jo karossen bra ut ! løp og kjøp sier nå jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Syns heller ikke prisen var så gal! folk som mener det er galskap, vet tydligvis ikke hva en E36 ligger i pris 10 k å bytte topp når du gjør det selv! reagerer heletiden på folk som skryter på seg dyre priser på alt mulig! E36 er jo den billigste Bilen man kan eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 10K ? Koster meg 1500,- hver gang jeg fikser motor med topp-pakning havari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 10K ? Koster meg 1500,- hver gang jeg fikser motor med topp-pakning havari Regner med du trykktester (1000.-)og planer toppen(1500.-) + Slipesett(1500.-) De fleste hobbymekkere trenger også hjelp til å ta av og på ventiler for planing. Dette er jo hvis du er heldig. Er det sprekk i toppen kommer pris på topp i tillegg. Ved trykk i kjølesystem er det også stor fare for varmapparatregister, radiator og eksptank. Noe av dette er jo skiftet da. Skriver i forrige innlegg i verste fall, noe som en bør ta hensyn til hvis vi diskuterer prisleie. Blir fort 10k i tillegg til 40k for bil. Det jeg konkluderer med da er at prisen er for høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Trykktesting og planing koster meg nada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Så jo ut som en veldig pen bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Syns heller ikke prisen var så gal!folk som mener det er galskap, vet tydligvis ikke hva en E36 ligger i pris 10 k å bytte topp når du gjør det selv! reagerer heletiden på folk som skryter på seg dyre priser på alt mulig! E36 er jo den billigste Bilen man kan eie +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Lavære å kjøpe den? Er sikkert 100 tråder på bimmers med whining over dyre biler på finn.no. Er så enkelt som om de sender fotball på Tv2 og man HATER fotball. Se på noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå