Gå til innhold

Schulz e28 Turbo Touring.


H_Vatn
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, den du la ut bilder av her tidligere?:-), hva skjedde med den m5'n eller 545'n husker ikke hva det var, den svarte som hadde vert litt spessielle buer osv på?:-)

Nei den delfingrå er solgt.

M545turboen står like godt enda. Skal ikke begynnes på før jeg har fått kjøpt hus med brukbar garasje.

Halvdan bygger lada samara nå. 1.2 med kina turbo og megskvirttttt . Ble lei bmw greiene.

Så rett så rett tenkte og kompansere mangelen på bakhjulstrekk og volum med ca5bar i ladetrykk.

Halvdan bygger lada samara nå. 1.2 med kina turbo og megskvirttttt . Ble lei bmw greiene.

Går for Stanceworks Car of the Year #1 i år da skjønner jeg! ;)

Den Ladaen var jo faktisk SYYYK! :D

Sykt stygg spør du meg:) men for alldel fyren skal ha cred for og ha orka og legge så mye timer i en slik bil.

Hadde et bra gjennomført stuk ja, men det endrer ikke på at den er stygg som ei burugle! :P Smak og behag det da. ;)

Enig. Får se om jeg kanskje slenger opp et bilde av det greiene jeg kjører med omdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Lenge mellom hvergang jeg er her inne nå men kan vell gi dere en smakebit på hva jeg og morten har hentet hjem i natt/dag;)

Savnet var stort og fristelsen var forstor så dro hjem denne i dag:)

rxyt5uf3w3yy710aiz0i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir denne like bra og strøken så lover det godt :D Godt noen tar vare på disse sjeldene gamle Schulzene :)

hehe. den andre så veldig bra ut. men var ikke det. som sakt så ble det tatt mye snarveier osv på den.

den nye nå får vi se hva som skjer med. skal innom BT i slutten av uka så får vi se hva som skjer. blir ikke ferdig i år uansett:)

DETTE gleder jeg meg til å følge med på!

vi får se hva bt sier er de positive får dere smøre dere med tolmodighet. for da kommer det ny tråd til nesteår:)

Du eller morten som ska ha denna da?, detta delebil eller ska du bygge den opp??:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

denne er min. dette er Ikke noe delebil den skal bygges opp uansett spørsmålet er hva den blir bygd opp til..

Gøy å se. Så den på byttebil gruppa.

Kjente det frista, men mangel på garasje gjorde at jeg ikke ville :( gleder meg til å følge med her igjen ;)

hehe. mange som blei litt grinete når de så jeg handla den gitt. var ikke gått 24t fra den var lakt ut til jeg hadde kjørt 50mil for og hente den så.

Rått!!! digger schulz :)

Følger med her ;)

vi får se hvor rått det blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...