Gå til innhold

Mr.Grey

Share

Anbefalte innlegg

BMW en min :D Døpt MR.GREY! (gi beskjed om det er tatt! vis til info for å vise evnt opptatt navn! 5/7 2011 publisert som MR.GREY)

er vanlig 318i med M-tech II stylinga og H&R DTM understell :)

ting jeg har gjort:

*Sota led lykter bak

*dvd/gps spiller

*15" cadence the beast bass

*Senka 3,5cm

*sota ruter

*neon lys

*hvite blinkers Forann/Side

To do list:

*GS bildeler sitt m3 look eksos

*Mulig chip hvis jeg får tak i, ellers kanskje bygge turbo på motoren

*pusse bitte litt rust og lakke det og lakke speil

*m3 cupwings

*sports seter

kanskje noe jeg har glemt, så kommer nok mer etter hvert!

hvis noen har noen av tinga jeg vil ha eller vet hvor di kan kjøpes så kan dere godt komme med linker og forslag :) chip er en ting jeg absolutt ikke finner :/ og vet ikke om det finnes :/

noen som kan hjelpe meg? :)

Bilder

okwb5vc2pc4hcnqj3gdt.jpg

zectimx7vm9ka5fuow61.jpg

k0ajrxtcnhvi6m6cxfgh.jpg

8spdmzshy6zu5988uccu.jpg

Kenny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unsskyld at jeg ler, men det siste bilde tok kaka, stakkars bil!

Ville begynt og fjerne ting fra bilen, før jeg hadde begynt og påkoste noe, fjern neondriten, speila, baklyktene og kjøp deg rød/hvite med en liten toning, så er du på god vei, ellers er bilen din meget pen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er fin, men jeg ville som de sier over, begynt med å fjerne neon og baklykter.

For å sitere min egen signatur:

"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unsskyld at jeg ler, men det siste bilde tok kaka, stakkars bil!

Ville begynt og fjerne ting fra bilen, før jeg hadde begynt og påkoste noe, fjern neondriten, speila, baklyktene og kjøp deg rød/hvite med en liten toning, så er du på god vei, ellers er bilen din meget pen :)

+1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fin bil du har der :) Drit i hva mange av de andre evneveike folka her skriver..De forstår ikke at folk har forskellig smak. Ha bilen din slik DU vil ha den ;)

Husk å pøs på med bilder etterhvert som du oppgraderer bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De baklyktene er IKKE mye pene, også led i tillegg..!?

Da er det bedre med orange blinklys, selvom ikke det er pent på mørk grå bil..

Bilen er riktig ellers, og chippe den er som og trå i bikkjemøkk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for mange gode tips ;D

jeg kan si meg enig med Neon lysa, men syns det er litt tøft fordi det virker som om ingen andre har det :P ihvertfall ikke her jeg bor :)

og takk for tipset med chip, har ikke veldig mye peiling på trimming av biler, men har forsåvidt hørt att chip på bensin motor uten turbo er liten vits, så trår fint bort fra å kjøpe det, har også bestemt meg for å droppe turbo bygging, og heller spare pengene! eneste jeg ser på nå er eksos med m3 look, har sett en som såg sykt fet ut!

men tror jeg skal ha den så orginal som mulig!

eneste som blir igjen på den nå er: led lyktene og muligens speila, vurderer å ta dem av og sette på orginal speila igjen. m3 speil er ganske vanlig egentlig.

men er det noe jeg vil bytte så er det detaljer som nyrer, emblem til carbon og muligens carbon cupwings.

ingen som vet om ett multimedia ratt som er til salgs ogs?? 3 eikern, ikke det firkanta stygge rattet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...