Marjooozz Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Hallo der! Min førstebil ble selvsagt en bmw. Etter mye om og men, mas og jag fra mor og far som frarådet meg i å kjøpe bmw, men bmw ble det! Bilen er en BMW e34 520i fra 92 med 252.000 km på telleren og minimalt med rust! Tipp topp understell, eneste er at den trenger 4-hjulskontroll. Siden dette er min førstebil og jeg er ung og går skole så kommer updates litt etterhvert. Bilder kommer i massevis! Kan vel nevne at jeg går VG2 Bilskade, lakk og karosseri på Steinkjer videregående skole. Så det meste av understell og karosseri arbeid vil bli utført der. Forresten, er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre med den så er det bare å rope ut! Innspill, både om det er feil eller burde ha blitt gjort annerledes, mottas det med ett smil Det som skal gjøres: Hella lykter (x) Smoked blinklys(x) Tåkelys(x) Senk (x) Rondell d58 (x) Mørke lykter bak Sorte nyrer(x) Shadowlister Nye bmw emblemer foran og bak(x) Div M-tech små stash(x) Muligens gul film på langlys Alle bulker skal rettes Div lakk her og der (x) (muligens hel-lakkering) Lakkering av sideskjørt og frontleppe Eksos Infinity leppe muligens takstativ (x) Panser bh? Kanskje motorbytte til m50b25 viss jeg kommer over en i god stand og jeg har penger til det. Og jeg har tid
NeonMuffler Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 kan bli bra det her:) ligner litt på original fargen jeg hadde på min før
Marjooozz Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 satser på at det blir bra fargen heter nauticgreun elns tror jeg meget spesiell farge
Marjooozz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Bitte liten update! Ble litt utålmodig med å vente på nye deler, så jeg prøvde å lage en sånn fatlace leppe! men er ikke helt sikker på om jeg skal ta hele leppa? Viss det er noen som har noen formening om dette, så værsåsnill speak up! og er det noen som vet hvor jeg kan få tak i fete stickers?
Pedi Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Tydeligvis jeg som er blitt for gammel nå... Hva i alle dager er "fatlace", og hva er greia med klistremerker på støtfangeren egentlig?
Marjooozz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 http://www.stancemovement.com/wp-conten ... 400901.jpg http://25.media.tumblr.com/tumblr_lddjk ... o1_500.jpg http://www.stanceiseverything.com/wp-co ... _front.jpg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal forklare det, men viss du søker opp Stance nation, fatlace, germanstyle, stanceworks på goggle så tror jeg du skjønner litt mere
Pedi Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ehh.. Got the point... Men at det kler en BMW? Ikke i mine øyne. Det er jo derfor jeg har holdt meg til BMW i 20 år nå, jeg har gjennom alle de årene sluppet å bli offer for slike mote-ting som ofte er nødvendig når en har biler som VW, Audi og japseskit...
Marjooozz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 joda, skjønner hva du mener er ikke sikker på om jeg skal ha det slikt enda, men får se
scoot Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Ikke vær så gammeldags nå folkens. Jeg liker det, kjør på, men blir ikke tøft hvis du ikke får slept den ned i trynet;)
Marjooozz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 eeh, slept ned i trynet? senk du mener eller?
Frode D Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Det første du må gjøre for å oppnå den stilen du nevner med stanceworks osv, er å få på et senkesett og felger som fyller ut hjulbuen. Så kan du ta småtingene etterpå. Jeg har fortsatt tilgode å se en bil som kler en hel leppe/del av fanger pepret med klistremerker..
Marjooozz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Det står i teksten at senkesett kommer, å nye hjul;-)
hypah Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Senk og feite felger med litt strekk så kjører du på med klistremerker! Tøft med folk som ikke gjør helt som andre
Marjooozz Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Skrevet Juli 18, 2011 Har planer om 50/30 senk å 10" d58 med 245. Skal bli greit med strekk da
Iv3rs3n Skrevet Juli 18, 2011 Skrevet Juli 18, 2011 Gratulere med førstebil! Strekk med 10" brede felger å 245, er jeg ikke heelt sikker på.. Kjørte med 225 på 10" felger bak og 215 på 8,5" felger fram jeg.. Det var "ok" strekk.. Kansje du skulle vurdert coilovers når du først er inne på temaet stance osv.. Da får du bilen som du vil og blir uansett fornøyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå