Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Har vært ganske så dødt her i det siste, men jeg har big news! Har endelig fått lappen! (måtte utsette oppkjøringen med en uke pga brukket hånd) ubegripelig følelse! så nå fremover vil det bli litt mer liv i tråden her. Slik står bilen nå i vintermodus. Med søte 15'' hjul og skistativ Kjørte opp på torsdags formiddag, dette skjedde da senere den kvelden kjørte sammens med en litt eldre kompis som jeg ble litt gira opp av å kjøre sammen med... ble litt vell over ivrig var bare dekslene og grøftlyset som datt av, men det knuste ikke! pluss en liten sprekk i fangeren Og idag, når jeg skulle en liten tur ned til byen begynte vindusviskerne å kuke seg til.... Staget som går fra motoren til den ene viderekoblingen hoppet av og nektet å holde seg på igjen legger ut ett bilde av den provisoriske løsningen jeg lagde med strips jeg hadde i bilen
Tzunami Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Grattis med lappen! vi har alle vært der gitt, litt for ivrig men godt det ikke var værre da!
Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Takk for det hehe, joda, det er sant det
///FredriK.S Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen, utrolig god følelse det! Begynner å ta form bilen din også, og det er bra!
Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Takk! Det nærmer seg sakte men sikkert
Kristiansan'årn Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen! tok lappen 1,5 år siden jeg, husker det fortsatt det.. DEN følelsen! nyaktig det samme skjedde med meg forige helg, må bytte fanger og grøftelys, de plast dekselene som dekker over der du kan skru av grøftelyset faller ut av og til, og grøftelysene henger så vidt, da alle festene til de er knekt.. men de funker
Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen! tok lappen 1,5 år siden jeg, husker det fortsatt det.. DEN følelsen! nyaktig det samme skjedde med meg forige helg, må bytte fanger og grøftelys, de plast dekselene som dekker over der du kan skru av grøftelyset faller ut av og til, og grøftelysene henger så vidt, da alle festene til de er knekt.. men de funker hahaha, tror alle festene mine og knakk gitt s
Kristiansan'årn Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen! tok lappen 1,5 år siden jeg, husker det fortsatt det.. DEN følelsen! nyaktig det samme skjedde med meg forige helg, må bytte fanger og grøftelys, de plast dekselene som dekker over der du kan skru av grøftelyset faller ut av og til, og grøftelysene henger så vidt, da alle festene til de er knekt.. men de funker hahaha, tror alle festene mine og knakk gitt s har btw samme vinterfelger XD
Yngvejos Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen. Nå må du bare få senket bilen, så du slipper å ha flysertifikat for å kjøre den.
Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen. Nå må du bare få senket bilen, så du slipper å ha flysertifikat for å kjøre den. Takk du! hehe, tro det eller ei, men det står 60/40 senkesett på den nå...
joachim sørlie Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen da går selv og venter på den, blir gal snart...
Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen da går selv og venter på den, blir gal snart... tusen takk! er det lenge igjen til du får den da?
RS-Heggem Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen. Nå må du bare få senket bilen, så du slipper å ha flysertifikat for å kjøre den. Ja det er jo kun i overskrifta i tråden det er "stuk" å finne...
joachim sørlie Skrevet Februar 13, 2012 Skrevet Februar 13, 2012 Mnja, kommer vell engang i juni håper jeg..
Marjooozz Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Skrevet Februar 13, 2012 Gratulerer med lappen. Nå må du bare få senket bilen, så du slipper å ha flysertifikat for å kjøre den. Ja det er jo kun i overskrifta i tråden det er "stuk" å finne... tar tid uten penger skjønner du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå