Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ganske så dødt her i det siste, men jeg har big news! Har endelig fått lappen! :D(måtte utsette oppkjøringen med en uke pga brukket hånd) ubegripelig følelse! :D så nå fremover vil det bli litt mer liv i tråden her.

Slik står bilen nå i vintermodus. Med søte 15'' hjul og skistativ :P

2z6ec9h.jpg

345equ1.jpg

73gtoi.jpg

Kjørte opp på torsdags formiddag, dette skjedde da senere den kvelden :lol:

kjørte sammens med en litt eldre kompis som jeg ble litt gira opp av å kjøre sammen med... ble litt vell over ivrig :D

xp691c.jpg

var bare dekslene og grøftlyset som datt av, men det knuste ikke! :lol: pluss en liten sprekk i fangeren :P

33es8ef.jpg

Og idag, når jeg skulle en liten tur ned til byen begynte vindusviskerne å kuke seg til....

Staget som går fra motoren til den ene viderekoblingen hoppet av og nektet å holde seg på igjen :evil:

legger ut ett bilde av den provisoriske løsningen jeg lagde med strips jeg hadde i bilen :lol:

x5e7iw.jpg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer med lappen! tok lappen 1,5 år siden jeg, husker det fortsatt det.. DEN følelsen! nyaktig det samme skjedde med meg forige helg, må bytte fanger og grøftelys, de plast dekselene som dekker over der du kan skru av grøftelyset faller ut av og til, og grøftelysene henger så vidt, da alle festene til de er knekt.. men de funker :D

Skrevet
Gratulerer med lappen! tok lappen 1,5 år siden jeg, husker det fortsatt det.. DEN følelsen! nyaktig det samme skjedde med meg forige helg, må bytte fanger og grøftelys, de plast dekselene som dekker over der du kan skru av grøftelyset faller ut av og til, og grøftelysene henger så vidt, da alle festene til de er knekt.. men de funker :D

hahaha, tror alle festene mine og knakk gitt :P s

Skrevet

hahaha, tror alle festene mine og knakk gitt :P s

har btw samme vinterfelger XD

Skrevet
Gratulerer med lappen. :) Nå må du bare få senket bilen, så du slipper å ha flysertifikat for å kjøre den. :P

Takk du! hehe, tro det eller ei, men det står 60/40 senkesett på den nå...

Skrevet
Gratulerer med lappen. :) Nå må du bare få senket bilen, så du slipper å ha flysertifikat for å kjøre den. :P

Ja det er jo kun i overskrifta i tråden det er "stuk" å finne...

Skrevet

Ja det er jo kun i overskrifta i tråden det er "stuk" å finne...

tar tid uten penger skjønner du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...