opeth84 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Ønskes kjøpt: E39 fremseter i sort skinn. Helst med varme i seter. Dørtrekk i sort skinn kan også være interessant. Ta gjerne kontakt med bilde og pris. Takk på forhånd!
opeth84 Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 bump comfortseter eller sportseter er også av interesse!
Robin L Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 søk på e38 skinnseter på finn. ligger noen til 1500 trur jeg
opeth84 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 søk på e38 skinnseter på finn. ligger noen til 1500 trur jeg Har sendt mail til de for lenge siden. Virker vanvittig useriøse. Får ikke svar tilbake. Sorte skinninteriøret (til 740) ser uansett ut til å være i elendig forfatning. Ikke verdt 1500kr synes jeg.
Robin L Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 utrolig hva en skinnrens gjør sjø sålenge det ikke er hull dog. Jeg fikk tak i ett komplett interiør en gang som fan ikke så ut. renset det... kan umulig ha sittet ett menneske inni den bilen det kom fra....
oledra Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Hei. Takk for tidlegare handel. Fremsetene som dere snakker om ble kjøpt av meg for å komplettere baksetet til touring som eg hadde. Ble veldig bra berre med ei fille og litt vatn. Utruleg dårlege bilder i salgsanonnse. Ble solgt videre for 5700.- med baksete. ]
opeth84 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Hei.Takk for tidlegare handel. Fremsetene som dere snakker om ble kjøpt av meg for å komplettere baksetet til touring som eg hadde. Ble veldig bra berre med ei fille og litt vatn. Utruleg dårlege bilder i salgsanonnse. Ble solgt videre for 5700.- med baksete. ] Å, er det DU som fikk tak i de? Derfor jeg kanskje ikke fikk noe svar da. Oi, ble de SÅ bra med skinnrens? Prøvde foresten å pusse frontlyktene mine med autozool eller hva det nå het,som du anbefalte. Fikk ingen forbedring jeg. Lykteglassene er fortsatt like matte. Takk for handelen, Oledra. Utrolig hyggelig kar og meeeeeget fornøyd med varen! Skinnsetene var STRØKNE! Handler gladelig fra deg igjen!
Morbus Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Offtopic, men ang lykteglass så må de pusses med vann og slipepapir først Mine var helt utrolig matte, nyttet ikke å polere, så måtte slipe med 500 papir en god stund først. deretter 800, 1200 og så 2000 før jeg polerte med plastX fra Meguairs
opeth84 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Skrevet Juli 23, 2011 Offtopic, men ang lykteglass så må de pusses med vann og slipepapir først Mine var helt utrolig matte, nyttet ikke å polere, så måtte slipe med 500 papir en god stund først. deretter 800, 1200 og så 2000 før jeg polerte med plastX fra Meguairs Ok. Vann sier du. Er det mye vann som må brukes for å få bra resultat? Har du en DIY tråd kanskje?
Saltkjelen Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Du skal bruke våtslipepapir og det skal være vått hele tiden. Stå gjerne med en spruteflaske eller hageslange samtidig som du pusser. Kjør opp med kit som f.eks plastX fra Meguiars eller tre step fra Scholl - hhv. S02 Gold, S17+ og S40 og riktige pader så får du nye lykter. Btw. Har ikke fått svart deg på siste PM, men får ikke sjekket hva de har før til neste helg omtrent.
opeth84 Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Du skal bruke våtslipepapir og det skal være vått hele tiden. Stå gjerne med en spruteflaske eller hageslange samtidig som du pusser. Kjør opp med kit som f.eks plastX fra Meguiars eller tre step fra Scholl - hhv. S02 Gold, S17+ og S40 og riktige pader så får du nye lykter.Btw. Har ikke fått svart deg på siste PM, men får ikke sjekket hva de har før til neste helg omtrent. ok,helt i orden. Får prøve ut dette dere sier da. Har også hørt at det fungerer med polering etter pussingen også.
opeth84 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Skrevet Juli 27, 2011 trenger du fortsatt forseter? Ja,er fortsatt interessert, men har også fått tilbud på bilen, da jeg vurderer å selge bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå