Gå til innhold

kan moderator flytte denne til "annet bil & motorprat" ?

Share

Anbefalte innlegg

Vi har handla oss ny familiebil, dog ikke en BMW, men slenger ut et par bilder fordeom :)

Fant ikke noen annen egnet plass..

men men, får gå som det går.. :mrgreen:

2011 Mazda 6 Sport

Slik så den ut:

vq1czdsa39nh1a7bpmec.jpg

Etter senk,nye felger, litt lakkering, og ny eksos, ble den slik :)

h8tcv57yfh9zu32s1f72.jpg

eca5pv5o2hy9vjxgnwh7.jpg

tq1x991nr115ien1j8d6.jpg

4ddmw03zojn6qlpxwdxz.jpg

lgajv140bu25lqd27zih.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig pene biler dette. Og den ble jo mye penere med senk og riktige felger :D

Eneste er at Mazda 6 føles litt spinkel hvis du ikke har Sport-versjonen synes jeg. Det må være såpass ;-)

Kjøpt på Biltrend Sortland?

Sport må d være :)

Jepp, kjøpt på Sortland, men var i Tromsø å henta den, sto på lager der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt sansen for denne mazda 6, gratulerer med en meget pen bil! Skjønner egentlig ikke at den ikke selger bedre enn den faktisk gjør..

Kanskje fordi Mazda som alle andre japanere (+ Ford og Opel) er stappet med billig plastikk, har dårlig kjørekomfort og mye kupèstøy?

Men den tar deg jo fra A til B, og du er som regel ganske glad når du kommer fram :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Har alltid hatt sansen for denne mazda 6, gratulerer med en meget pen bil! Skjønner egentlig ikke at den ikke selger bedre enn den faktisk gjør..

Kanskje fordi Mazda som alle andre japanere (+ Ford og Opel) er stappet med billig plastikk, har dårlig kjørekomfort og mye kupèstøy?

Men den tar deg jo fra A til B, og du er som regel ganske glad når du kommer fram :wink:

Utrolig unødvendig kommentar.

Flott Mazda :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere japanere som kan hevde seg opp imot BMW. Jeg har lenge vært på familiebil jakt, og prøvd mange biler.

Prøvde Avensis også, men dette var veldig kjedelig! De jeg falt for var Mazda6 og Honda Accord Tourer. Accorden var faktisk helt enorm både designmessig og kjøremessig. Faktisk en utrolig bra bil, og alle kjenner vel til Honda's driftsikkerhet... Dessverre har denne modellen litt lite plass dersom mann er avhengig av bakovervendt bilstol og barnevogn etc.

Jeg kjører en 525d facelift i dag, og denne er jo suveren, men er litt skeptisk da dette kan bli en dyr bil å eie ettersom E60/61 ikke er helt feilfrie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...