Djwik Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Noe som veit om hvor jeg kan laste ned Diagnose software til bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 garantert ingen her som vet det. spesielt står det nok ikke noe om dette i "diagnose tråden". JulianS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Bare å skrive bmw x i google så finner du,anbefaler å bruke ux som nedlasting program.men stort sett halvparten inneholder virus så det er på eget ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Du kan gå hit og lese det som står om coding og diagnostisering på BMW, du kan da lære mye samt få mange tips om dette emnet. Linker til nedlasting finnes også, samt forklaringer til oppsett av program og hva som trengs av hardware. http://www.bmwcoding.com/forum.php quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 garantert ingen her som vet det. spesielt står det nok ikke noe om dette i "diagnose tråden". ftp://94.212.182.18/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 fant diagnose software Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 fant diagnose software kva du brukte da ? :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 bavarian technic til alle untatt e34/e30 carsoft Bmw til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Kjøpte du kabel fra de å? elller bare lastet ned softw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 garantert ingen her som vet det. spesielt står det nok ikke noe om dette i "diagnose tråden". Ingen grunn til å være cocky med folk som vet mindre enn deg. Andre vet mer enn deg og og er ikke cocky med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Noe som veit om hvor jeg kan laste ned Diagnose software til bmw? Hei. Det finnes veldig mye bra tips i diagnose tråden som du finner under "Teknisk" forum. Les deg bra opp der før du begynner hvis du ikke har gjort det før. Jeg vil anta de fleste bruker INPA. Et moderne BMW verksted idag bruker DISplus/GT1 og nyest ISTA/P som erstatter alle de gamle for programmering (Progman) på nyeste modeller F01/F02 og videre som bruker den nyeste nettverksstrukturen BN2020 for alle nye BMW´r. Det spørs hvor avansert diagnose/programmering du trenger. Et tips er uansett å sørge for korrekt batterispenning (minst 12.6V) under diagnosen/programmeringen da hvis du ikke har det, kan skade modulene i bilen. Et tips der er BMW batt. lader koblet fra motorrom under prosedyren. Du må heller ikke operere noe på bilen som f.eks radio, lys eller lignende under prosedyren da det kan/vil terminere prosessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Ingen grunn til å være cocky med folk som vet mindre enn deg. Andre vet mer enn deg og og er ikke cocky med deg. Husk at dette er en gammel tråd da, men man skal søke før man poster ny tråd (forumregel) Ingen var cocky, eller vet mindre, man må bare søke! TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 21, 2014 Share Skrevet Mai 21, 2014 Da skjønte du ikke hva jeg sa i det hele tatt. Det var på ingen måte cocky, det var dog stinkende fult av sarkasme med en tydelig misfornøyd undertone. Det handler ikke om hva jeg eller han vet, men at folk ikke gidder å lese fordi det er lettere å spørre og la noen andre bruke tiden på å svare. Dette fører til flere ting som er diskutert opp og ned i mente gjennom flere år her inne. Det ER hensiktsmessig å ha store informative(!) tråder som diagnosetråden. Det er da også ønskelig at om du lurer på noe vedr diagnose (som garantert mange her inne gjør), så leser du i det minste første side på den tråden før du lager en tråd og spør om det du får svar på der. Jeg regner med du er enig? Tråden er ikke vanskelig å finne. Man trenger ikke å søke en gang. Den ligger øverst i teknisk. Jeg synes det grenser til dårlig holdninger og lite respekt ovenfor de som har satt seg ned (i dette tilfellet Alpe) og brukt store mengder av sin tid på å sette sammen en oversiktlig, lett fattelig intro som hjelper nettopp Djwik her så han kan spare penger. Djwik, no offence. Jeg kan godt skrive "hei, dette finner du mye god info om her "link" (til diagnosetråden).". Det er høfligere og triveligere, men vil trolig ikke gjøre noe med handlingsmønsteret neste gang en lurer på noe. JulianS, awt og Reef89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2014 hadde helt glemt denne tråden jeggrunnen til at jeg spurte om det for noen år siden var at jeg ikke hadde mulihghet til å bruke verksted diagnose utstyr som jeg har i dagså ville bare ha en software som kunne scanne bilen for feil den gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ababil786 Skrevet Mai 25, 2014 Share Skrevet Mai 25, 2014 Men Djwik, Hva slags kabel brukte du til å koble med bilen? noen anbefalinger der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå