Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fine bilder Hagenisse. Så du hadde fått med et par av meg og Audien også ;) tok du et par bilder av bilen i Pitline som du ikke har lagt ut? send de gjerne over om du har fler;)

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
tok du et par bilder av bilen i Pitline som du ikke har lagt ut? send de gjerne over om du har fler;)

Kameraet hadde rundt 1100 bilder på seg, og jeg slettet minst 800 på Rudskogen.. Har lagt ut de som ble "ok". Resten er bare tull :)

Skrevet

Noen som vet hvem som hadde den mørkegrå E30'n med enkel utblås på hver side bak? (tror kanskje det er den som er på bilde nr. 160 til hagenisse...) Den var veldig pen, hvertfall :D

Skrevet
Takk for flotte bilder Kim. Likte spesielt det hvor man kan se ansiktet mitt. Bare å nyte!

Jeg liker godt det fra depot. Skjønner at Trond ser litt skeptisk ut til å sitte på med en slik kar..

Skrevet
Trond er en trivelig fyr, la sitt liv i mine hender.

Her er inboard fra lørdagen, samt en highspeed lowpass på rakstrekka.

hva slags maskinist sitter i denne?

Skrevet

ikke tilfeldig hvis noen som har bilde av den hvite mustangen? fikk bare 1 tur ut på føre den etter en halv runde på 2 turen mista bremsene, bøyde stanga inn i hoved pumpa og brente tromla smat kokt vekse. tromel bremser rundt om er ikke egnet for bane men fikk stoppa ;)

Skrevet
Trond er en trivelig fyr, la sitt liv i mine hender.

Her er inboard fra lørdagen, samt en highspeed lowpass på rakstrekka.

hva slags maskinist sitter i denne?

Super50 som Naitsirk sier, S50B30. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...