Stramvaier Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Fine bilder Hagenisse. Så du hadde fått med et par av meg og Audien også tok du et par bilder av bilen i Pitline som du ikke har lagt ut? send de gjerne over om du har fler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 tok du et par bilder av bilen i Pitline som du ikke har lagt ut? send de gjerne over om du har fler;) Kameraet hadde rundt 1100 bilder på seg, og jeg slettet minst 800 på Rudskogen.. Har lagt ut de som ble "ok". Resten er bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen som vet hvem som hadde den mørkegrå E30'n med enkel utblås på hver side bak? (tror kanskje det er den som er på bilde nr. 160 til hagenisse...) Den var veldig pen, hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Takk for flotte bilder Kim. Likte spesielt det hvor man kan se ansiktet mitt. Bare å nyte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jeg legger ut mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/worriedbik ... 246139339/Kommer flere utover i uka. Synes dette ble litt kult. Fin bil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Takk for flotte bilder Kim. Likte spesielt det hvor man kan se ansiktet mitt. Bare å nyte! Jeg liker godt det fra depot. Skjønner at Trond ser litt skeptisk ut til å sitte på med en slik kar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Trond er en trivelig fyr, la sitt liv i mine hender. Her er inboard fra lørdagen, samt en highspeed lowpass på rakstrekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleBV Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Her er noen fra lørdag ettermiddag, i "Slakter'n": Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Trond er en trivelig fyr, la sitt liv i mine hender.Her er inboard fra lørdagen, samt en highspeed lowpass på rakstrekka. hva slags maskinist sitter i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Super50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blezzt Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 ikke tilfeldig hvis noen som har bilde av den hvite mustangen? fikk bare 1 tur ut på føre den etter en halv runde på 2 turen mista bremsene, bøyde stanga inn i hoved pumpa og brente tromla smat kokt vekse. tromel bremser rundt om er ikke egnet for bane men fikk stoppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Trond er en trivelig fyr, la sitt liv i mine hender.Her er inboard fra lørdagen, samt en highspeed lowpass på rakstrekka. hva slags maskinist sitter i denne? Super50 som Naitsirk sier, S50B30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode82 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hmm. Kanskje jeg bare blander skilt nr. Så nemlig en med panseret oppe. Med brunt skinn, navi og pianosorte lister innvendig. Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efti Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Her er et lass med bilder jeg tok: http://efti.zenfolio.com/p1010328992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå