Gå til innhold

Fredriks alternative bimmerstråd


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Go for it... forutsatt at rusten er til å overkomme. Dette er ikke bilen med store kjøreegenskaper, men stilen er upåklagelig... kun 10500 stk. produsert. Personlig vil jeg heller bruke pengene på en XJ 4.2 Series I... bilenes de Havilland Mosquito og helt klart en av de mest elegante bilene som noen gang er bygget... :)

d6wvonddclkie5t7lgnw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

991 er en fantastisk fokusert konstruksjon. Selv standardmodellen Carrera S klarer Nordschleife på 7:40. Dette er like hurtig som 997 GT3 MkII. Jeg er imidlertid helt enig med deg i at det viktigste med 991 er at 997 blir billigere... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... du er rimelig sulteforet når det gjelder bil forstår jeg, men 550 Maranello er nydelig når som helst... :)

Apropos fine biler... BMW 328 Kamm Coupé anno 1940 er elegant... 8)

e1rp4r7t9piduqwdd14j.jpg

rlwen3oph2rh4654enum.jpg

BMW 328 Büegelfalte Roadster... stort finere blir det ikke. Bla igjennom denne kavalkaden mens du har E85 Z4 i bakhodet Simon... :)

http://www.bmwfaq.com/f7/bmw-328-mille- ... -a-501441/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert rett. Jeg bare fant de billigste i de forskjellige modellseriene som lå ute akkurat nå.

At Boxster har blitt såpass billig er moro.

Det er helt klart mye moro for pengene i en 964, og de er en del billigere enn 993. 993 er fortsatt drømmen her i gården :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Boxster (altså ikke Boxster S) er det viktig å skille mellom 986 og 987... altså første og andre modellgenerasjon. Det er først med 987 at Boxster fikk ytelser som er en moderne Porsche verdig. Ikke dermed sagt at ikke 986 har temmelig fine kjøreegenskaper og ellers på alle måter er en Porsche. Werther har derfor helt klart et poeng når han poengterer at eldre Boxstere (og etter min mening Boxster generelt) er undervurdert i Porsche sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...