Gå til innhold

Fredriks alternative bimmerstråd


Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er definitivt ikke spam, men derimot en type innlegg jeg vil ha i denne tråden... kvalitet. Det er fantastisk å høre at det stadig er mulig å kjøpe prima eksemplarer av W124... nesten et kvart århundre senere. Jeg husker modellen som igår og det er en glede å se at den stadig kan anvendes som en bruksbil (og jeg liker interiøret godt). De bygger ikke slike biler lenger... selv om jeg etterhvert mener at min E46 nesten er i den samme kategorien. Lykke til videre med godbilen... og du må gjerne fortelle hvordan det går i denne tråden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder 124 er jeg ganske så forelska! Det har blitt en liten stund siden jeg hadde en i bruk sist, men like fordømt ønsker jeg meg en hver dag :) e34 535'n er på mange måter er mye bedre bil å kjøre! Men alikevell så faller 124'ene inn i en egen klasse, makan til gode bruksbiler skal man lete lenger etter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... og uten tvil et av de fineste interiørene som er laget. Kvaliteten på materialene som er benyttet er også førsteklasses... selv luftdysene på dashboardet er av metall for ikke å vri seg med årene. Bildet viser interøret slik det fremsto etter faceliften anno september 1988. Frontsetene er faktisk overraskende gode å sitte i til å være en eldre Mercedes-Benz. Det eneste som kan føles unaturlig idag er det store rattet, men det finnes fornuftige alternativer fra Mercedes-Benz (med det samme designet).... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prima bil det der, for en dash! =D Skal legge ut min W210 E200 CDI 1999 automat ut for salg nå, kommer til å savne den...

mercedes tapte seg enormt da de lanserte w210...dessverre...

Rusta er et kjent problem... helt fra 1996 - 2002/03 har mercedes vært meget dårlig på karosseri, og div andre ting.

grunnen til at min selges er nettopp at det kom så fort rust...

Bilen har nå blitt levert til oppretter, der rusta ble tatt og bilen er nå lakkert, og klar for salg. per dags dato, ikke noe utvendig synlig rust, men er vell kun bare et tidspørsmål :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg... dette er virkelig en samling temmelig hardcore Porscher i den dyre enden. Helt sikkert interessant for folk som Larry Seinfeld, Ralph Lauren... kanskje også for Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG. Jeg melder pass ... dette blir for dyrt... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"993 er den perfekte, moderne sportsbil - oldschoolmiks som skriker entusiast". Så sant som det kan sies... vi er åpenbart 110% på bølgelengde. Porsches "Indisch Rot" (indisk rød) er etter min mening den eneste riktige Porschefargen. Den er fantastisk... dyp rød i skyggen og nesten signalrød i solen... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik ditt synspunkt på den nye 911?

Top Gear kommenterte vel 911 i sitt siste program, selv 911 entusiast Richard Hammond innrømmet at Porsche hadde gjort en stor brøler. De har gitt bilen elektronisk servostyring. Jeg tror analogen de brukte var at dette var omtrent som å fjerne Basil Fawlty fra Fawlty towers, man kan få en bra serie, men det er ikke Fawlty towers lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...