Erebus Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Fredrik er vel ute og graver opp fossiler med sin kommende arkeologdatter, men det stopper ikke oss andre fra å fortsette å bidra med fornuftige innlegg... Her er en sammenligning av biler i fart... legg merke til hvordan "Boeing-mercedesen" 560 SEC blir parkert av en 928 S4... http://www.zeperfs.com/en/match1621-1622-930-2591.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Og alle bildene er photoshopper og fake reklamer. Uansett litt festlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Her er en litt nostalgisk salgsbrosjyre for W201 fredrik. Merker jeg blir småvarm inni meg når jeg leser samtidig som jeg vet at en fornuftig utstyrt 2.3 står og klargjør seg for sommern i en låve litt borti her http://www.mercefreaken.com/brosjyrer/w201_190e_18.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Fredrik er vel ute og graver opp fossiler med sin kommende arkeologdatter, men det stopper ikke oss andre fra å fortsette å bidra med fornuftige innlegg...Her er en sammenligning av biler i fart... legg merke til hvordan "Boeing-mercedesen" 560 SEC blir parkert av en 928 S4... http://www.zeperfs.com/en/match1621-1622-930-2591.htm Hehehe... som den nerden hun er har hun nå kastet seg over latin i tillegg til arkeologi. Jeg er statist i denne sammenhengen og lærer noe nytt hele tiden... Apropos 928 S4... her er Panamrera GTS... wrooooooom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Her er en litt nostalgisk salgsbrosjyre for W201 fredrik.Merker jeg blir småvarm inni meg når jeg leser samtidig som jeg vet at en fornuftig utstyrt 2.3 står og klargjør seg for sommern i en låve litt borti her http://www.mercefreaken.com/brosjyrer/w201_190e_18.htm Hmmm... noen er heldige. Kjør bilen som den er konstruert for (les: voksent og behersket) og du får en venn for livet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Det har vært en stille uke her uten deg fredrik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hmmm... jeg vet ikke helt hva jeg evt. skal mene om det. Jeg ønsker jo å bidra positivt med mine innlegg... skape litt diskusjon (altså konstruktiv meningsutveksling). At vi evt. er uenige er bare bra så lenge vi diskuterer på en skikkelig måte. Det blir et kjedelig forum hvis vi alltid er enige. Det er i denne sammenhengen viktig at vi ikke blir for personlige og/eller knytter bilene vi har for mye opp til meningene vi har om de forskjellige bilmodellene. Hvis jeg f.eks på generelt grunnlag kritiserer X6 som konsept er dette selvfølgelig ikke til forkleinelse for de som har en X6. Sagt på en annen måte kan jeg finne mye negativt å si om E46, 318d og M47D20 motoren, men for meg fungerer modellen totalt sett glimrende. Jeg går ut fra at det er tilsvarende for andre også med deres bilmodeller. Mitt mål med diskusjonene er med andre ord å ha nogenlunde fornuftige synspunkter og argumentasjoner, men jeg har selvfølgelig ikke alltid rett i mine påstander. Dette er en helt naturlig del av å delta i en meningsutveksling. Vi diskuterer for å lære av hverandre... ikke for å "vinne" diskusjoner. De aller fleste diskusjonene med et skikkelig innhold har ingen egentlig konklusjon. De står "åpne" og er tilgjengelige for den enkelte i den form og farge man ønsker. Man kan lese innholdet som man ønsker og evt. trekke de konklusjoner som faller naturlig for den enkelte. Hvis man evt. har motargumenter er det derfor avgjørende at man kan argumentere saklig for dette. Hvis ikke blir diskusjonene mindre interessante og i verste fall ødelagt. Dette er det dessverre noen som ikke forstår. Denne tegningen passer ganske godt på meg egentlig. Jeg er imidlertid litt mer forutseende og beregnende enn Henrik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Apropos 928 S4... her er Panamrera GTS... wrooooooom... "Panamera GTS slakter F10 M5 på Ascaribanen..." - Fredrik Huldt, AMS. http://www.automotorsport.se/filmer/201 ... amera-gts/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 The 2012 Porsche Boxster S - Chris Harris On Cars: Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 "And I hate to disappoint everyone that loves to hate Porsche, but this is another brilliant Sportscar" - Chris Harris on the new Porsche Boxster S... Fantastisk... og som en følge av den nye 981 modellen blir det etterhvert kanskje mulig å kjøpe en 987 Boxster S til relativt fornuftige penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Jepp, både 987 og 997 er på vei ned. Oh joy! 993 er stabil dog... At han er usikker på om han liker 991 eller nye boxsteren best er et rimelig godt tegn på at nye boxsteren er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 E30 M3 prisene når nye høyder i Europa. I england ligger det en Sport Evo til salgs som de skal ha 90.000 pund for? Samtidig beveger prisene seg opp for 350.000 - 400.000 for greie eksemplarer i normal utgave. Galskap for et gammelt E30-karosseri som sliter med råte og rust, og som tross alt bare er en firesylindret utgave med knappe 200 hester. Jeg er en stor fan av E30 M3, men den er ikke spesiell nok til å forsvare slike priser. Da er det mye annet som er mer interessant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Fornuftig design... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2012 Jeg er en stor fan av E30 M3, men den er ikke spesiell nok til å forsvare slike priser. Da er det mye annet som er mer interessant Enig... for eksempel 190E 2,3-16... eller kanskje enda bedre... Porsche 944 Turbo S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå