Gå til innhold

Min F11 520dAT M-sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har fått montert 275-30-21 med 17mm spacer på min nå, det ble mye bedre en 255 som det var før.

det ligger bilder på tråden jeg har her inne.

Det så ut til å hjelpe veldig på utseendet, kjempeflott :applause: Kjøreegenskapene er like gode fortsatt, ja? Er det originale spacere fra Hartge, eller kjøpte du fra noen andre steder? Har 10 mm spacere bak nå, men det blir for lite. Har du spacet ut fremhjulene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vi fådd m5 t byen vet du??? har ikke sedd den vertfall,men dukka opp et bilde på face....http://www.facebook.com/photo.php?fbid=417504751617297&set=a.140520925982349.17916.136086086425833&type=1&theater

:lol: ... med fare for å virke både støtende og frekk; du ser vel at dette er en photoshop? Det er ikke engang avbildet en reell F10.. :wink:

Må nok føye meg etter Lasse, det ser veldig photoshop ut dette. Klarer ikke engang å kjenne igjen at bakgrunnen er ifra Tromsø heller..?

cato, denne er flott :)

Takk for det Mats :D Din ser også riiimelig lekker ut nå ;)

For en flott F11, en av de peneste jeg har sett :D Blir nok en sånn en neste bil gitt ;) Hva er dine planer framover? :)

Tusen takk for det, veldig koselig å høre :) Men både "bredesen", "ArneR" og "olebrumm" sine er like pene og vel så det, så det er absolutt verdt en titt :)

Har ikke gjort noe mer med bilen, den har kun fungert som babyfrakter. Har pimpet opp bruksbilen min og driver på med oppussing, så pengene forsvinner fort nok. Skal likevel bytte dekk på denne i løpet av sommeren når det begynner å bli behov for det, få bestilt sorte nyrer til fronten og få en kamerat som driver med foliering til å få det lille som er av krom på bilen til å bli blanksort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ville jeg som EHD ha lakkert refleksene eller i beste fall plastsveiset og gjort det skikkelig slik Drømmbil har gjort på en del av deres F10.. :D

Da jeg ble pårygget tenkte jeg at det var utrolig kjipt, men samtidig litt hell-i-uhell siden jeg kunne utnytte situasjonen å få plastsveiset igjen reflekshullene. Disse var imidlertid åpne hull helt igjennom fangeren, og lakkeringsverkstedet som jeg brukte (som nok er byens dyktigste) sa at de ikke ville gjøre det for meg, for jeg ville ikke bli fornøyd med resultatet. Mulig dette var fordi de, av erfaring, vet hvor nøye jeg er med ting, men de mente at lakken hvor reflekshullene hadde vært før eller siden kunne sprikke opp. Tror nok det vil bli foliering av refleksene istedenfor.

Det samme svaret fikk jeg av flere lakkeringsverksteder, inntil jeg fant noen som mente på at det kunne bli 100% perfekt i starten, men at det kunne være en mulighet for at sveisen kunne bryte opp etter en tids bruk. Etter snart ett år så er det fortsatt like bra som det var, men det kostet jo litt da...

Men gratulerer med ny flott bil forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers ville jeg som EHD ha lakkert refleksene eller i beste fall plastsveiset og gjort det skikkelig slik Drømmbil har gjort på en del av deres F10.. :D

Det samme svaret fikk jeg av flere lakkeringsverksteder, inntil jeg fant noen som mente på at det kunne bli 100% perfekt i starten, men at det kunne være en mulighet for at sveisen kunne bryte opp etter en tids bruk. Etter snart ett år så er det fortsatt like bra som det var, men det kostet jo litt da...

Men gratulerer med ny flott bil forresten! :)

Jeg kunne sikkert tvingt dem til å gjøre det, og jeg er helt sikker på at resultatet ville blitt upåklagelig, men når de ikke var komfortable til å gjøre det så kunne det like greit utgå for den gangen. Synes likevel at bakenden blir mye mer clean når refleksene forsvinner helt, slik som dere gjorde på 530dA'en.

Takk for gratulasjonen, men har hatt bilen i litt over ett år nå, så det er snart på tide med bilbytte :lol:

Hvilke ET har disse felgene?

Dimensjonene er 8.5 x 21" ET 34 med 255/30-21" foran og 9.5 x 21" ET 45 med 255/30-21" bak. Kjører nå med en 10 mm spacer bak og ingenting foran, og hjulene står for langt inn under bilen. Blir bredere bakdekk, større spacer bak og 10 mm spacer foran ved neste dekkbytte 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
  • 1 month later...
Flott F11 :D Hva koster disse Hartge felgene om jeg tør å spørre :mrgreen:

Hei Frank! Regner med det er du som sendte noen e-poster på bilen da jeg hadde den ute for salg :mrgreen:

Veil. pris på felgene er kr. 70.100,- med Pirelli dekk, men så får man jo såklart noe rabatter (normalt 20% hos Strandveien Auto).

har ikke sedd denne mye i vinter..parkert på et varmt å lunt sted kansje?

Stemmer det, den har i all hovedsak stått parkert i garasje siden i fjor sommer pga. oppussing og at jeg derfor har brukt varebilen stortsett hele tiden. Flyttet også fra Tromsø i fjor høst så det er nok enda en grunn til at du ikke har sett den de få gangene jeg har brukt den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gratulerer eller kondolerer? :)

Noen planer for nytt bilkjøp, eller har du nok? :D

Både og Anfinn; var både litt godt og nokså vemodig å ta farvel ;)

Har igrunn ingen planer om nye nytt. Har en VW Transporter jeg humper rundt i og som fungerer godt nok til mitt bruk og den kjøringen jeg bedriver etter at vi flyttet fra Tromsø, så det blir nok "penger på bok" - hvis jeg klarer å holde meg, såklart... ;) Er allerede begynt å bruke mye tid på finn.no, så er vel fare for at man blir fristet av noe før eller siden... eneste som er sikkert er at jeg har lyst på noe litt morsomt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...