liffi Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 Stasjonsvogn parken Aabak reagerte på dette 1
John90 Skrevet Mars 5, 2012 Skrevet Mars 5, 2012 Vi skulle hatt tun ved sia av kverandre vi! liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Skrevet Mars 5, 2012 bra du ikke har dilla på e34 da Ikkesant hatt noen siste åra ! Vi skulle hatt tun ved sia av kverandre vi! Hadde vært noe det ja litt liten gårsplass i det nye huset her, men skal evt fylle epplehagen med grus å muligens bygge garage til sommern
scoot Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Har du fått helt kick på touring nå eller? Se og få inn en sedan! Hehe
liffi Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Må ha plass til barnevogna å ja, synes Touring er fine . Driver å titter rundt etter noe slikt. kjekt å ha hvis det blir langtur eller no. litt irriterende i lengden men såsi rakrør.
liffi Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Her er min Amatør måte å fåpå folien på listene. sikkert ikke den bestemåten, men ble brukanes synes nå jeg ingen bobbler, men kantene er UMULIG å få fine, men synes ikke når listene er på, så kan være det samme !!
liffi Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Skrevet Mars 8, 2012 Ja, har hørt dette ! men har ikke det liggende . fant bare hårfønern til dama.. Men synes ikke når dem er på dørene som sagt
///MPower Skrevet Mars 8, 2012 Skrevet Mars 8, 2012 er det ikke sånn stretch folie? det var den eg har på mine lister, greide og strekke den stram rundt hjørnene så ble det gull
Netlandet Skrevet Mars 9, 2012 Skrevet Mars 9, 2012 Om det er Biltema folien er det ikke mye stretch i den.. Prøv å varme hjørnene godt, så legger du tommelen på hjørnet og presser hardt mens det er varmt. Da smelter du folien sammen og hjørnene blir bra Kan gjøre litt vondt, men da får du ta på hansker, hehe
liffi Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 denne er det NULL strech i. derfor jeg gjorde det på denne måten ble fornøyd da dem ble skrudd på dørene. deilig å ha interiør som er snart dønn strøkent! mangler bare å ta rusta på bilen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå