Larsinnj Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Itte det sier'u? Synes det ble bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Selge nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Tro'kke det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Itte det sier'u? Synes det ble bra jeg! Var penere nå enn i dag tidlig! Men sånne "sagbladlepper" er jeg ikke så glad i generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Hehehe Er egentlig ikke det jeg heller, men synes fronten på M3 kler den mye bedre enn andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Enig. Ser litt mer naturlig på M3-fronten i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakash Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Denne må du beholde så orginal som det går, klarer du å holde den orginal så har du et unikum om ikke mange åra.. Bil blir ikke mye penere en disse.. Grattis med "hjærte valgt bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Takk for det! Ja, disse modifikasjonene som jeg gjør er jo bare en times arbeid, så er bilen helt original igjen, pluss at man fikk det "originalt" hvis man kan si det i Sport Evoen, så det går på et vis likevel. Eneste jeg skal gjøre er den leppa jeg allerede har satt på, pluss spoiler med karbonflipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Da fikk jeg endelig spoiler til denne og! Prøvemonterte den for å se an passform før den blir sendt til lakk. Lakk blir nokk etter E30meet en gang, da det ikke helt passer inn i budsjettet nå. Større flipp kommer vel med tiden regner jeg med, men det gidder jeg ikke å stresse med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 "tok bilde ved siden av cosworthen" sa du? åssen cossie kjører du? pen M3 forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Jeg har ikke cosworth, men en kamerat har det. Har stått skruvd i småbiter i 11 år tror jeg det var. Han har endelig begynt å få den sammen nå. Fikk vel start på den i helga tror jeg det var. Original turbo til innjkøring, men satser på rundt 500 hjulhester når den er ferdig. Blir bra tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Gratulerer, Den var ikke mye stygg! Skjedd noe mer enn vask og velhold i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Takk for det! Nja, bytta vannpumpe og termostat før jeg var på E30meet forrige helg. Den gamle termostaten vet jeg var gåen, men tror kanskje vannpumpa hadde gått noen mil til. Men bytta likevel, så vet jeg at den holder! Ellers så har jeg snakket med lakkerer om å lakke front og bakfanger, hekkspoiler og den lista som vises av steinbrettet. Blir vel til at jeg plukker av det å leverer i starten på neste uke tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Da var felger på plass! Disse skal egentlig på den sorte E30n, men siden jeg venter på nye ringer osv til Hartge-felgene, og den sorte ikke er klar enda, så går disse på M3'n en stund! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå