Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tråden min er egentlig bare full av tøv, men det begynner nå smått å komme seg.

Ihvertfall om man en vakker dag kommer seg i gang med det kostmetiske. ;)

Forøvrig er det senk og felg som er AlfaΩ på E34. Bare se på f.eks Aneshen sin E34, helt original, kun senk og felger.

k0l0hgprkfhmmiaf9wez.jpg

78942ue3jz2z1un6wjhs.jpg

Derfor måtte jeg altså kjøpe 3 senkesett for å bli fornøyd. ;)

Skrevet

nå får jeg ikke opp bildet ditt (har litt amputert internett), men antall mm senk varierer enormt fra merke til merke. Altså ikke et tall man egentlig kan forholde seg til.

Skrevet

S.Hafsmo - din var jo akkurat som den skal være! :D

100mm senk? er justerbart det da? : )

B3KK15 - din ser ut til å være jevn den også.. :s så er vel litt ymse hva man får i forhold til hva settene skal være gode for da..

noen gode ideer for å få min ned forran? supersport 50mm er ikke godt nok altså..

Skrevet

Det er justerbart ja. Hadde 35/35 og 60/30 før, men den måtte fortsatt ned 3-4cm fremme før det ble som det skulle være.

Du får høre med Polardego eller Remi Berg her på forumet. De skaffer billige justerbare senkesett.

Skrevet

Den høyden jeg tror du er på jakt etter får du med et H&R 45/10-senkesett. Jeg har i hvert fall vært fornøyd med høyden på to e34 stasjonsvogn med dette. En med og en uten nivåregulering.

Skrevet

Supersport er og blir søppel. Her er supersportbakdemperene på min forige e34.

20022009038.jpg

Jeg fikk nye dempere tilsendt med likt resultat fra dag 1.

Det ble utrolig lavt (og trafikkfarlig) bak og alt for høyt forran.

IMG_2072.jpg

Skrevet
Kunne jo bare være at han var uheldig da?

Ikke antydning til sånt på mitt sett.

Uheldig på to sett med dempere? Hylsa på foringen var rett og slett for lang, dermed ble det for mye belastning på foringen. Bytta til bilstein dempere etterpå, de hadde halvparten så lang hylse, så da ble demperen stående helt inntil bærearmen.

Skrevet

Uheldig på to sett med dempere? Hylsa på foringen var rett og slett for lang, dermed ble det for mye belastning på foringen. Bytta til bilstein dempere etterpå, de hadde halvparten så lang hylse, så da ble demperen stående helt inntil bærearmen.

Kan jo være at de hadde en del sett som det var slik feil på da fra fabrikk.

Som sagt ikke antydning til sånt på mitt sett. Sitter dønn alt og som det skal.

Jeg prøver ikke å få noen til å kjøpe supersport, men bare deler min erfaring :D

Skrevet

Kan jo være at de hadde en del sett som det var slik feil på da fra fabrikk.

Som sagt ikke antydning til sånt på mitt sett. Sitter dønn alt og som det skal.

Jeg prøver ikke å få noen til å kjøpe supersport, men bare deler min erfaring :D

Er det et e34 sett du har? Ifølge signaturen din, har du ikke noen e34 for øyeblikket.

Det leveres samme demperene til touring og sedan, jeg har sett settet montert på sedan uten problemer. Min teori er at demperene rett og slett er underdimmensjonerte for e34 touring.

Skrevet

Jeg har det på en e39, som bilde jeg la ut også.

Jeg bare delte min erfaring da det også er touring. Men om det er kvalitets forskjell fra supersports sin side på e34 og e39 dempere det kan jeg ikke uttale meg om.

Samma det egentlig. Vil jo alltid være forkjellige meninger om alt. Min erfaring er i hvertfall positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...