beemerfanatic Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 er bærearmene kun å få kjøpt komplett? trenger nå bare å bytte foringa på mine,men de ser jeg ikke til salgs noen sted.. Noen som vet noe?
scoot Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Du får kjøpt de, men de er nesten like dyre som hele armen, så finnes ikke noen gode grunner til å ikke bytte hele armen. ( Forøvrig mye vanskeligere å bytte bare foringen ) www.koed.no , de er ikke så dyre komplette heller.
Morbus Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Hvilke av armene er det snakk om Jeg har et par nye foringer liggende her, da jeg presset de ut fra nye armer og satt inn polyretuan foringer. Har garantert til nedre fremre armer, de blir vel kalt kasterstag..
Morbus Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Hmm de er kanskje det.. Kommer vel litt ann på hvordan man ser det.. I mine øyne har ikke E39 noen øvre bærearmer i det hele tatt, da alle er innfestet på samme "plan"
scoot Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Sant det! Men en av armene går jo liksom "ut på siden", kalles vel populært "øvre". Evt "Stræbearm" ifl koed.
beemerfanatic Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 snakker her om bærearmen? er bare et av de:P den bakre da.. skal selge bilen,så gidder ikke koste på den noe store greier,bare fikse litt småtteri.. blir nok polyforinger,hvis jeg ikke får tak i da det erdet billigste alternativet:)
scoot Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 Å er det bak? Gikk automatisk ut ifra det var foran jeg, pleier liksom alltid være foran hehe. Hvilke av foringene er det? De har vel alle på koed? Er det den såkalte "knirkeforingen" ?
beemerfanatic Skrevet August 21, 2011 Forfatter Skrevet August 21, 2011 sett på gs,koed,schmiedmann,mekonomen,bilxtra.. er forran men bakre staget:) er en smal foring,ikke som på kasterstaget som er ganske brei. egentlig ikke så mye lyd,men merker vibrasjoner på motorveien i brå sving..
scoot Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Fikser du et bilde av den? Skjønner ikke heelt hvilken foring du sikter til:p
Netlandet Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Tipper han sikter til foringen som sitter på den bakerste armen foran. Dvs den korte bærearmen som går på tvers av kjøreretningen til bilen. Den som hindrer hjulet camberen fra å flytte seg ut og inn når du kjører. Om du forstår? Ganske enkelt forhjulsoppheng på E39, så er liksom kun casterstag og bakre bærearm å velge mellom
Otis Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Tror jeg hjelper dere litt her jeg: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _wishbone/
beemerfanatic Skrevet August 22, 2011 Forfatter Skrevet August 22, 2011 Clipictrial: helt rett:D er forresten nr 11 på bildet..
scoot Skrevet August 22, 2011 Skrevet August 22, 2011 Er ikke det nedre bærearm, den koster vel en 500kr eller noe på koed for hele saken inklusiv foring?
beemerfanatic Skrevet August 23, 2011 Forfatter Skrevet August 23, 2011 ja det oppdaget jeg jo etterhvert:) skal bestille der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå