Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får kjøpt de, men de er nesten like dyre som hele armen, så finnes ikke noen gode grunner til å ikke bytte hele armen. ( Forøvrig mye vanskeligere å bytte bare foringen :P )

www.koed.no , de er ikke så dyre komplette heller.

Skrevet

Hvilke av armene er det snakk om Jeg har et par nye foringer liggende her, da jeg presset de ut fra nye armer og satt inn polyretuan foringer. Har garantert til nedre fremre armer, de blir vel kalt kasterstag..

Skrevet

Hmm de er kanskje det.. Kommer vel litt ann på hvordan man ser det.. I mine øyne har ikke E39 noen øvre bærearmer i det hele tatt, da alle er innfestet på samme "plan"

Skrevet

snakker her om bærearmen? er bare et av de:P den bakre da.. skal selge bilen,så gidder ikke koste på den noe store greier,bare fikse litt småtteri..

blir nok polyforinger,hvis jeg ikke får tak i da det erdet billigste alternativet:)

Skrevet

Å er det bak? Gikk automatisk ut ifra det var foran jeg, pleier liksom alltid være foran :P hehe.

Hvilke av foringene er det? De har vel alle på koed? Er det den såkalte "knirkeforingen" ?

Skrevet

sett på gs,koed,schmiedmann,mekonomen,bilxtra.. er forran men bakre staget:)

er en smal foring,ikke som på kasterstaget som er ganske brei. egentlig ikke så mye lyd,men merker vibrasjoner på motorveien i brå sving..

Skrevet

Tipper han sikter til foringen som sitter på den bakerste armen foran.

Dvs den korte bærearmen som går på tvers av kjøreretningen til bilen.

Den som hindrer hjulet camberen fra å flytte seg ut og inn når du kjører.

Om du forstår? :)

Ganske enkelt forhjulsoppheng på E39, så er liksom kun casterstag og bakre bærearm å velge mellom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...