NA Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Veldig fin den 328'n din gitt Blir vel ikke akkurat værre med tida heller ser det ut til Bra du tar vare på bila dine, det likar vi. Lit missunnelig på at du har grombil til vinterbil også i tillegg til e30'n mens jeg kjører symaskin Felga dere driver å kjøper, koster de ei hel månedslønning, eller svir det bare litt i lommeboka? Ser litt på noe gromme skrudde felger jeg også om dagen, men dyre saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Gromme felger, hartge hjula kommer til å sitte som skudd. Men må ikke glemme av e30'n da..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Dette blir helrått, Tore! Handla hos Felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 NA: Hehe, takk for det Tjah..de er ikke akkurat gratis nei, men hvis man jobber 50-100 timer overtid hver mnd så har man lov til å unne seg litt smågodt Kristian: Takker! Neida, E30'n får omsorg den også. Skal levere noen felger jeg har fått borra om boltsirkelen på til lakkering ila. vinteren i tillegg til at RS'ene etter planen skal få en ny look. Den skal også få nye bremser rundt hele. Even: Ja, du kan si jeg gleder meg også! Nei, jeg kjøper aldri fra felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Så ble det Hartge-felger på deg likevel ja!? Godt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Ja, jeg kom over noen til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Ja, jeg kom over noen til slutt eey, hvor fant du disse? Send meg gjerne en PM.. Jeg har også lett etter slike men bare funnet noen slitte til e34. Dette blir rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Jeg kjøpte disse fra en privatperson som hadde solgt e30'n sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Tore, du er så ghey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Haha, ja vel?? Har du solgt Cooper'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Ghey fordi du får tak i og kjøper alt jeg drømmer om! Ja, har kjøp meg Audi S4 B7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Din copycat Gratulerer med (nok ett sett) fete felger Tore! Lukter shoot til sommeren på laang vei Er det 2,5" og 3" ytterringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Ja, må få til no bilder av bilene sammen i sommer, Anders! Usikker, men tror det er 2.5" rundt hele dømme ut ifra bildene. De ligger fortsatt på postkontoret, så jeg skal hente dem ila neste uke når jeg skal hjem igjen Btw, i går fikk jeg endelig oransje blinkers bak, så nå er det rundt hele. I like it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Orange blink rund baut is da shiit Tror denne blir feit med de nye hjula altså, hvilken dekk-dim skal du ha da? 205/40, 215/40? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Oh, herlig! Borr de om og sett de på E30`n i stedet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå