Gå til innhold

SOLGT '96 E36 328i M-Tech (lite filmklipp på s.14)

Torek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor fjernet du tåkelysene og satt inn plastdeksler? Ser jo ut som bilen er mindre utstyrt da jo :P

Hehe..om folk tror bilen er dårlig utstyrt så bryr det meg absolutt ingenting. Jeg satte i dekslene fordi jeg synes det er kulere.

Jeg bruker aldri sprederne uansett, så da kan de ligge hele og pene i garasjen frem til bilen en dag skal selges.

I stad kom det en random fyr som fortalte meg at taket mitt ble stygt med den hvite folien, hahaha! Han synes derimot at vinterfelgene var fine. Det viste seg at han jobber som lakkerer her i Oslo, så han kunne hjelpe meg hvis jeg trengte å få noe lakkert. High five!! :D

Tusen takk, stygge tak <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan komme noe godt ut av det "onde" mao? :lol: Synes det var noe kult med taket, men klarer ikke sette fingeren på hva det er..:roll: Kanskje noe gammelt preg med biler som hadde vinyl(?) tak etc..:lol: Men, som du sier så er det kanskje best uten den folien.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott E36 Torek, men som det er påpekt tidligere så blir det ingen eleganse over fargevalget på taket. Syntes den var kledelig med orange blinklys. Hvordan ville bilen blitt om disse ikke var sotet og du fikk orange blinklys bak? Jeg tror det ville blitt rimelig lekkert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan komme noe godt ut av det "onde" mao? :lol: Synes det var noe kult med taket, men klarer ikke sette fingeren på hva det er..:roll: Kanskje noe gammelt preg med biler som hadde vinyl(?) tak etc..:lol: Men, som du sier så er det kanskje best uten den folien.:)

Ja, i dette tilfellet gjorde det akkurat det :mrgreen:

Hehe..helt enig med deg, Jørgen :)

Flott E36 Torek, men som det er påpekt tidligere så blir det ingen eleganse over fargevalget på taket. Syntes den var kledelig med orange blinklys. Hvordan ville bilen blitt om disse ikke var sotet og du fikk orange blinklys bak? Jeg tror det ville blitt rimelig lekkert! :)

Det kommer :) Har originale baklykter som venter på meg hos "carlhaakon" her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hadde fri i dag, så da stakk jeg ut og tok noen kjappe bilder. Må kjøpe meg stativ etterhvert.

Uansett, folien på taket er vekk, og jeg må si at jeg liker den bedre nå selv om den ble litt "en av mengden igjen" :)

IMG_1499.jpg

IMG_1482.jpg

IMG_1479.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...