Markus E30 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Folie! <3 Syns det var litt nice jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Folie! <3 Syns det var litt nice jeg Ja, "litt" er jeg enig i også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 Liker )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 16, 2011 Share Skrevet November 16, 2011 digger bilen din! syns den så best ut med vinter hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Hvorfor fjernet du tåkelysene og satt inn plastdeksler? Ser jo ut som bilen er mindre utstyrt da jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Sikkert for å få fram litt svarte detaljer på bilen, syns det passet bra jeg Tenker på noe samme jeg og, bare for å prøve. Men den hvite folien var ikke så veldig fin, beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Felgene er rå! Men folien så ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Hvorfor fjernet du tåkelysene og satt inn plastdeksler? Ser jo ut som bilen er mindre utstyrt da jo Hehe..om folk tror bilen er dårlig utstyrt så bryr det meg absolutt ingenting. Jeg satte i dekslene fordi jeg synes det er kulere. Jeg bruker aldri sprederne uansett, så da kan de ligge hele og pene i garasjen frem til bilen en dag skal selges. I stad kom det en random fyr som fortalte meg at taket mitt ble stygt med den hvite folien, hahaha! Han synes derimot at vinterfelgene var fine. Det viste seg at han jobber som lakkerer her i Oslo, så han kunne hjelpe meg hvis jeg trengte å få noe lakkert. High five!! Tusen takk, stygge tak <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Felga var freshe på bilen, men foilen burde vært svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Felga var freshe på bilen, men foilen burde vært svart Uff nei, da vil jeg heller ha det hvitt isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Det kan komme noe godt ut av det "onde" mao? Synes det var noe kult med taket, men klarer ikke sette fingeren på hva det er.. Kanskje noe gammelt preg med biler som hadde vinyl(?) tak etc.. Men, som du sier så er det kanskje best uten den folien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Flott E36 Torek, men som det er påpekt tidligere så blir det ingen eleganse over fargevalget på taket. Syntes den var kledelig med orange blinklys. Hvordan ville bilen blitt om disse ikke var sotet og du fikk orange blinklys bak? Jeg tror det ville blitt rimelig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Det kan komme noe godt ut av det "onde" mao? Synes det var noe kult med taket, men klarer ikke sette fingeren på hva det er.. Kanskje noe gammelt preg med biler som hadde vinyl(?) tak etc.. Men, som du sier så er det kanskje best uten den folien. Ja, i dette tilfellet gjorde det akkurat det Hehe..helt enig med deg, Jørgen Flott E36 Torek, men som det er påpekt tidligere så blir det ingen eleganse over fargevalget på taket. Syntes den var kledelig med orange blinklys. Hvordan ville bilen blitt om disse ikke var sotet og du fikk orange blinklys bak? Jeg tror det ville blitt rimelig lekkert! Det kommer Har originale baklykter som venter på meg hos "carlhaakon" her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 30, 2011 Forfatter Share Skrevet November 30, 2011 Hadde fri i dag, så da stakk jeg ut og tok noen kjappe bilder. Må kjøpe meg stativ etterhvert. Uansett, folien på taket er vekk, og jeg må si at jeg liker den bedre nå selv om den ble litt "en av mengden igjen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 30, 2011 Share Skrevet November 30, 2011 Barsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå