FredrikNor Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Har dere noen meninger om dette forsøket på styling av bil? Jeg personlig synes det ser helt for jævlig ut, og at det er en skam at noen gjør slik mot en BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Her er det berre å fortelle han at style biler, det bør han ligge langt unna..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Gjør ikke no. Er jo bare en 3 serie men ja, det så ikke "vetti" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 grøss.....heselig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Hahaha Prøver så godt jeg kan, men klarer ikke forstå hva som foregår inni hodet på folk som syns at slike fangere passer bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikNor Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Hahaha Prøver så godt jeg kan, men klarer ikke forstå hva som foregår inni hodet på folk som syns at slike fangere passer bilen Haha, det har jeg også fundert mye på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Her er det berre å fortelle han at style biler, det bør han ligge langt unna..! hehe +1 . Har vist kjørt på minst 3 engangs griller og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Det var ikke akkurat estetisk! Ikke passer det bilens fasong heller. Du kan fortelle ham at det finnes noe som heter m-tech! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Lasagnen jeg spiste klokka halv 5, ligger nå på gulvet. Ufyselig styling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Lasagnen jeg spiste klokka halv 5, ligger nå på gulvet. Ufyselig styling! EDIT: Ja, det er faktisk noe av det styggeste jeg har sett i hele mitt liv.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 når jeg møter biler som ser sånn ut langs veien tenker jeg bare idiot.. når jeg møter en bmw som er styla sånn tenker jeg idiot OG at eieren burde blitt lagt inn.. ser jo helt jæv**** ut! lurer på hva folk har mellom øra når dom får seg sjøl til å sette på sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Har sett noen eksempler av disse på veien også. Det som er merkelig er at det som oftest er E36 som er offeret for slik plastikk! Grusomt stygt !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 hahhaha dagens latterbombe, faen så stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Synes personlig det der er ekstremt estetisk lekkert og tøft! Se hvordan den fremhever bilens former og aggressive uttrykk. Den spiser deg nesten opp jo Noen som vet hva den fangeren heter? Tror jeg må kjøpe en sånn og modde til på E46'n Tror det kan bli tøft. Få bort M-tech II og clubsport splitterne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Har sett noen eksempler av disse på veien også. Det som er merkelig er at det som oftest er E36 som er offeret for slik plastikk! Grusomt stygt !! Kanskje fordi E36 er veldig billige, mye slike deler til dem og en del av våre nye som liker det sånn. Men det skal endres på, nå skal E46 også bli sånn, og min skal bli trendsetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå