larserso Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Jeg har nylig kjøpt en -08 520d. På disse bilene er det jo ikke temperaturmåler, men streker på turtellerskiva som visstnok skal reduseres ettersom motoren blir varm. Hos meg er antallet streker konstant med både kald og varm motor. Merker ingenting på bilen. Er dette noe å bry seg med eller bekymre seg over? Andre som har tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohboy Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Har du M-bil a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Har du M-bil a? Tror du det er bare M-biler som har dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohboy Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Jeg tror ikke det nei Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Nei, jeg har en helt vanlig 2008 520d touring. Ifølge bruksanvisninga skal antall streker indikere temperatur. Strekene er ikke der med tenning avslått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Jeg tror ikke det nei Jeg vet Da har du bæsja på leggen, for nyere E6X har også en form for dette. Nei, jeg har en helt vanlig 2008 520d touring. Ifølge bruksanvisninga skal antall streker indikere temperatur. Strekene er ikke der med tenning avslått. Det stemmer, det fungerer på min mor sin 2008mod 520d sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BruteForce Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ja, de skal nok "tikke ned" én etter én. De første strekene forsvinner ganske kjapt på min (står i oppvarmet garasje). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Til trådstarter, ville nok fått det sjekket visst du liker å ha alt på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 på min 07 e61 er det ikke slikt, og det skal heller ikke være slikt. Bekreftet av Bavaria! Jeg har hvite streker, og de er der konstant, ingen endringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Facelift har ikke streker som forsvinner. Min PREFACELIFT har derimot dette... Motortemp må leses av OBC og det er visst ikke bare bare... men uansett, etter 10-15 minutts normal kjøring er motoren varm..det er iallefall min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Stemmer. LCI har ikke dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Facelift har ikke streker som forsvinner.Min PREFACELIFT har derimot dette... Motortemp må leses av OBC og det er visst ikke bare bare... men uansett, etter 10-15 minutts normal kjøring er motoren varm..det er iallefall min bil. stemmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ryddet litt i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå