martinwenberg Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Fikk telefon fra Statens Vegvesen igår. Han hadde lest søknaden og hørtes ikke skeptisk ut i det hele tatt. Måtte gi han skiltnummeret så han fikk se litt nermere på det. Så nå er det bare å vente å se
Tzunami Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 skulle bare ha det for å se etter deg nestegang du er ute og kjører rett inn på teknisk xD neeida satser på godkjenning snart da?
martinwenberg Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 skulle bare ha det for å se etter deg nestegang du er ute og kjører rett inn på teknisk xD neeida satser på godkjenning snart da? Haha Ja, håper han sier at jeg kan få det godkjent. Hvis jeg får klarsignal, så tar jeg ut motoren, lakker den og motorrommet. Motorrommet skal være i samme farge som bilen, og blokka,toppen og toppdekselet skal være sølv osv. Skal rydde opp i alt å få det fint nedi der. Gjorde en jobb på en plass som heter Sortland, så venter på pengene for jobben, da blir det bestilling av div
Joachim_M5 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skal du ha bra dyser så bestiller du disse: http://www.fiveomotorsport.com/product- ... 0280155968 Det er isåfall de øverste du skal ha, de nederste var modifisert på et eller annet, gadd ikke lese. Dette er de kjente "grønndysene" fra volvo, knallbra dyser. Billige er dem også. At du ikke kan lade over 0,4 er bare tull. Forutsetninga er at man har kontroll på fuel og tenning. En kompis har en 325 biturbo som har gått i mellom 7 og 9 år med 0,4-0,5 i ladd. Den har bare et simpelt tillegssprut med 2 ekstra dyser. Så med hjelp av noen som kan mapping og motor så skal det ikke være noe som helst problem å lade rundt 1bar. mvh Joachim
martinwenberg Skrevet August 21, 2012 Forfatter Skrevet August 21, 2012 Skal du ha bra dyser så bestiller du disse:http://www.fiveomotorsport.com/product- ... 0280155968 Det er isåfall de øverste du skal ha, de nederste var modifisert på et eller annet, gadd ikke lese. Dette er de kjente "grønndysene" fra volvo, knallbra dyser. Billige er dem også. At du ikke kan lade over 0,4 er bare tull. Forutsetninga er at man har kontroll på fuel og tenning. En kompis har en 325 biturbo som har gått i mellom 7 og 9 år med 0,4-0,5 i ladd. Den har bare et simpelt tillegssprut med 2 ekstra dyser. Så med hjelp av noen som kan mapping og motor så skal det ikke være noe som helst problem å lade rundt 1bar. mvh Joachim Oiaa såppas Ladet ikke Morty999 1bar på original innmat, men med rett tenning og bensin? Er vell det som tar livet av motoren, når den får feil blanding og slikt De dysene var jo ikke så gal i prisen heller
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Vet jo om en som har kjørt med original innmat og 1 bar i flere år..
martinwenberg Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 Hehe ja, men de fleste klager på dysene mine så
BB454BB Skrevet August 22, 2012 Skrevet August 22, 2012 det er fordi de ikkje rekker til mer enn sugeeffekten i motoren din omtrent!
martinwenberg Skrevet August 22, 2012 Forfatter Skrevet August 22, 2012 det er fordi de ikkje rekker til mer enn sugeeffekten i motoren din omtrent! Hehe fullt klar over det!
martinwenberg Skrevet September 1, 2012 Forfatter Skrevet September 1, 2012 Da har jeg bestillt følgende deler: Sorte DE lykter, Bensintrykks-regulator(justerbar), slange til olje-in turbo, fjærbeinsstag, turbobleie, og noe annet småtteri. Vegvesenet ringte meg igjen for noen dager siden, dem skulle sende meg et brev i posten om jeg fikk det godkjent eller ikke Har også montert blåe silikonslanger, powerfilter og eksosbandasje. Må legge slangene litt bedre til da men
Vikingen Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 begynner å bli bra detta her nå menne gi motorn din "frisk" luft(flytte filteret elns får vel varmluft rett fra raddisen? mvh
martinwenberg Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 begynner å bli bra detta her nå menne gi motorn din "frisk" luft(flytte filteret elns får vel varmluft rett fra raddisen? mvh Takk for det! Kan se ut som at den får varm luft fra radiator, men luftfilteret står ganske mye til høyre for radiator, så skal nok ikke bli noe problem. Får heller ikke flytter luftfilter noe siden spyleveske-tanken står såppas nært.
martinwenberg Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Takk Pedersen. Begynner å bli fornøyd selv
Larsgunnar Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Ikke feil, mister! Dette blir en jævla bra doning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå