Gå til innhold

Nevn ETT middel som virkelig gir WOW effekt (bilpleie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å vite nøyaktiv hvilket (evt hvilke 2-3 produkter) jeg trenger UTENOM maskin for å få resultat alà:

skjermbilde.jpg

Ser at BAS klarer å få sånner skikkelig WOW før/etter bilder og det virker som han bruker ett eller to produkter for å få dette til...

(sendt han PM uten å få svar..)

spørsmålet:

Hvilket middel gir SKIKKELIG WOW effekt når det gjelder før og etter? hvilke pute skal jeg bruke?

har en sort bil som er blank og fin, men JÆVLIG JÆVLIG mye vaskeroser....

Prøvd Turtlewax compound uten at dette ga noe mer enn 10-20 % forskjell...hvis det var så mye..

TIPS TIPS TIPS ?

Skrevet

ScratchX? Det fungerer greit nok.

Men maskin er nok eneste skikkelige måten å "fikse" dette på, desverre :)

Skrevet

har maskin...men klarer enda ikke å finne ett produkt som virkelig leverer den effekten man ser BAS klarer f.eks...derfor jeg lurer på hvilket middel / puter han bruker...

Skrevet

Scholl Concept er jo greia da :D Er forskjellige hvor grovt de tar, men kan jo kjøpe det settet med S17, S30 og S40 eller noe. Da får du bort mye riper også kan du jo kline på et vokslag fra Swisswax :)

Skrevet
Scholl Concept er jo greia da :D Er forskjellige hvor grovt de tar, men kan jo kjøpe det settet med S17, S30 og S40 eller noe. Da får du bort mye riper også kan du jo kline på et vokslag fra Swisswax :)

Ikke glem S03, dette produktet er nokså grovt. Tar alt av riper, innenfor rimelighetens grenser vel og merke, produktet utfører naturlig nok ikke magi, men effektivt til de grader ;)

Skrevet

Det er ikke snakk om å fjerne riper som det bildet mitt øverst...men skikkelig VASKEROSE / Stått ute i mange år type lakk..

Skrevet

Linkene deres er nøyaktig de samme varene. Men jeg ville nok gått for yttligere pads, da den blå paden blir litt overkill i kombinasjon med de mildere produktene. Men som tidligere nevnt, www.detailersclub.no er veien å gå.

Skrevet

for det første, hvilke maskin har du? rotterende eller d-a maskin?

scholl er bra greier men man bør vel ha rotterende maskin på di.

s03 er grovt, s17 medium og s30 og s40 fin polish. man bruker forskjellige puter etter hvor grovt middel man bruker.

om det bare er swirls du skal fjerne kan s40 holde men for litt bedre resultat ville jeg brukt s17 først for så og gå over med s40. bruk gjerne en god voks på toppen :)

om det er noe du lurer på så ring gjerne ketil på scandic shine. flink kar som kan veldig mye og har gode priser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...